دونالد ترامپ می تواند تحریمهای ادعایی اوباما علیه روسیه را لغو کند

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۹ دی ۱۳۹۵


دونالد ترامپ می تواند تحریمهای ادعایی اوباما علیه روسیه را لغو کند

دونالد ترامپ می تواند تحریمهای ادعایی اوباما علیه روسیه را لغو کند

ترامپ

«آندری کروتسکیخ» در واکنش به خبر احتمال تحریم روسیه از سوی دولت اوباما گفت: این احتمال وجود دارد که دونالد ترامپ رئیسجمهور آتی آمریکا تحریمای ادعایی علیه روسیه را لغو کند.

«آندری کروتسکیخ» در گفتگو با «ریانووستی» تصریح کرد: هنگامی‌که دونالد ترامپ می‌گوید 70 درصد تصمیمهای دولت کنونی اوباما را نادیده خواهد گرفت، لغو این تحریمهای ادعایی علیه روسیه را نیز می‌توان جزء این 70 درصد به حساب آورد.

این مقام روس هم‌چنین افزود : اقدام اخیر دولت اوباما برای تحریم مسکو نشان‌گر ضعف و درماندگی طبقه حاکم آمریکاست.

«کروتسکیخ» درباره این اقدام دولت اوباما تأکید می‌کند که خشم و نفرت شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در این برخورد با مسکو مهم‌ترین دلیل این اقدام است؛ همه این رفتارهای دولت اوباما بی‌پایه و اساس است و تلاشی است در راستای کند کردن همکاریهای بیش‌تر بین دو کشور.

پیش از این منابع خبری گزارش دادند دولت کنونی آمریکا قصد دارد که پیش از اتمام دوره‌ ریاست‌جمهوری‌ باراک اوباما، اقدامات تلافی‌جویانه‌اش علیه دولت روسیه برای ادعای مداخله در روند انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را اعلام می‌کند.

روزنامه «واشنگتن پست» نیز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که اقدامات تلافی جویانه دولت آمریکا شامل تحریمهای اقتصادی، سرزنشهای تند سیاسیف و احتمالا حملات سایبری خواهد بود. منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *