دستگاه‌قضایی و پلیس مظهر اقتدار نظام هستند

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵


دستگاه‌قضایی و پلیس مظهر اقتدار نظام هستند

رییس کل دادگستری استان خراسان‌ رضوی در جمع مسئولان قضایی و انتظامی گفت: دستگاه‌قضایی و پلیس از مظاهر اقتدار نظام مقدس اسلامی هستند.
حجت الاسلام والمسملین علی مظفری در جمع مسئولان قضایی، انتظامی، امنیتی، عقیدتی و فرهنگی، با اشاره به لزوم هماهنگی و تعاملات پلیس و دستگاه‌قضایی، افزود: مردم به دستگاه‌قضایی و پلیس امیدوارند و در واقع اقتدار نظام اسلامی در قدرت و قوت قوه‌قضاییه و نیروی‌های انتظامی و نظامی و دستگاه امنیتی متجلی است.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان خراسان‌رضوی،  وی با اشاره به لزوم توجه کافی به مقوله امنیت، خاطرنشان کرد: امنیت، اولویت اول دستگاه قضایی و پلیس است که در این زمینه اجرای طرح‌های موثر باید به صورت مستمر ادامه پیدا کند. این مقام قضایی خدمت در نظام مقدس اسلامی را یک نعمت بزرگ دانست و افزود: به مأموریت قانونی خود در مسیر خدمت به مردم در چنین نظامی افتخار می‌کنیم. وی خاطر‌نشان کرد: التزام مسئولان به ویژه مسئولان پلیس به شرع مقدس اسلام و قانون، مهمترین خواسته مردم است که در این زمینه توجه خوبی وجود دارد. رییس‌ شورای قضایی خراسان‌رضوی خاطر‌نشان کرد: مردم از پلیس انتظار دارند که با حضور خود در صحنه‌های مختلف، ناهنجاری‌ها را به هنجار تبدیل کند و از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.
حجت الاسلام مظفری افزود: پلیس و دستگاه قضایی عضو یک خانواده هستند و تعامل مطلوب این دو نهاد مقدس منشأ برکات و اثرات فراوانی شده است. منبع: روزنامه حمایت


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *