دستور موقت در دیوان عدالت، پس از گذشت زمان بسیار کوتاه صادر می‌شود

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۵


دستور موقت در دیوان عدالت، پس از گذشت زمان بسیار کوتاه صادر می‌شود

ایراد عجیب برخی نمایندگان در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس:

دستور موقت در دیوان عدالت، پس از گذشت زمان بسیار کوتاه صادر میشود

 

«حسن نوروزی» در جلسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، بابیان این مطلب افزود: برای شفافیت پاسخ به سؤالات در جلسات بعدی از وزیر کشور، مسکن و رئیس دیوان عدالت اداری دعوت خواهد شد.

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس افزود: سؤال عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه از وزیر دادگستری در خصوص مشکلات و تخلفاتی که نسبت به صدور دستور موقت احکام دیوان عدالت بود، متأسفانه این دستورات به‌گونه‌ای است که پس از گذشت زمان بسیار کوتاه، صادر می‌شود.

وی بابیان اینکه حجت‌الاسلام پورمحمدی ضمن تأیید وجود چنین مشکلی یادآور شد که حق قانونی قضات صدور دستور موقت احکام است اما چنین مشکلاتی باید مرتفع شود، گفت: بنا بر وجود مشکل مقرر شد تا رئیس دیوان عدالت اداری در جلسات بعد کمیسیون مباحث مذکور را شفاف‌سازی کند.

نوروزی یادآور شد: نمایندگانی دیگر نیز در خصوص تصاحب یک شرکت هرمی دریکی از شهرستانها توسط دادگستری، شرکت غله زابل و عدم پرداخت حق کشاورزان باوجود دریافت دو هزار خروار گندم و مشکلات پدیده شاندیز و عدم تعیین تکلیف سهامداران این مجموعه و بروز مسائل برای 115 هزار شرکای پدیده سؤالات خود را از وزیر دادگستری پرسیدند.

به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ضمن بیان اینکه هیچ‌کدام نمایندگان از پاسخ وزیر دادگستری قانع نشدند، گفت: قرار شد در جلسات بعدی با حضور رئیس دیوان عدالت اداری، وزیر کشور و وزیر مسکن و راه و شهرسازی به سؤالات پاسخ داده شود.

منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *