درخواست ترامپ از حامیانش برای برگزاری تظاهرات

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵


درخواست ترامپ از حامیانش برای برگزاری تظاهرات

درخواست ترامپ از حامیانش برای برگزاری تظاهرات

 

 

به دنبال گردهمایی اعتراضی بارزترین بازیگران هالیوود علیه سیاستهای مهاجرتی ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا از حامیانش خواست تا دست به راهپیمایی بزرگی بزنند.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: میلیونها تن از افرادی که برای «رشد مجدد آمریکا» در انتخابات رأی دادند، باید راهپیمایی خودشان را برگزار کنند. این راهپیمایی باید بزرگ‌ترین تجمع باشد.

برنی سندرز، کاندیدای سابق دموکراتها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در میان افرادی بود که این پیشنهاد از سوی ترامپ را مورد استهزا قرار داد.

پیام تویتری ترامپ پس از آن منتشر شد که بازیگران مطرح هالیوودی چون «جودی فاستر» و «مایکل جی. فاکس» در گردهمایی برای دفاع از حقوق مهاجران در بورلی هیلز سخنرانی کردند.

فاکس که خود متولد کاناداست و ۲۰ سال قبل شهروندی آمریکا را به دست آورده درباره اقدامات اخیر دولت واشنگتن در قبال مهاجران گفت که بیرون راندن یا عدم اجازه برای ورود مهاجران به داخل ایالات‌متحده «توهین به شرافت انسانی» است.

این گردهمایی یکی از اعتراضات بزرگ علیه سیاستهای ترامپ شامل عدم رعایت حقوق زنان، مهاجران و آزادیهای رسانه‌ای بود.

حامیان ترامپ که تنها چند هزار تن بودند تاکنون برای دفاع از وی و در رویدادهایی رسمی حضور یافته‌اند اما دست به راهپیمایی گسترده نزدند، درحالی‌که مخالفان ترامپ در مقیاس گسترده علیه وی در سراسر جهان دست به راهپیمایی زدند.

دستور ترامپ برای ممانعت از ورود شهروندان از هفت ‌کشور مسلمان یکی از بزرگ‌ترین دلایل برگزاری راهپیماییهای گسترده علیه وی در سراسر جهان است. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *