جمعیت الوفاق حضور هیئت صهیونیستی در بحرین را محکوم کرد

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶


جمعیت الوفاق حضور هیئت صهیونیستی در بحرین را محکوم کرد

جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای به حضور هیئت صهیونیستی در این کشور واکنش نشان داد.

در بیانیه الوفاق آمده است: به صورت قاطع هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد می کنیم. هیچ کس حق ندارد از سرزمین بحرین برای مصالح خاص خود استفاده کند و آن را به حساب دردها و آلام مردم بحرین بگذارد.

پیش از این نیز علمای بحرین در بیانیه ای اعلام کردند: در وقتی که هنوز خون «فاطمه حجیجی» دختر فلسطینی مسلمان خشک نشده و در لحظه ای که اسرای آزاده ما به نیابت از کل امت در زندان های رژیم اشغالگر اسرائیل مشغول نبردی سخت و منتظر حمایت هستند برخی از رژیم های عربی و مسلمان بدون هیچ گونه خجالت، شرف، مردانگی، غیرت عربی و مسلمانی و با کمال محبت از قاتل دخترشان میزبانی می کنند.

این بیانیه می افزاید: از اینگونه رژیم هایی که از خواست ملت ها جدا هستند و دولت هایی که در فلک دشمنان امت و اشغالگران سرزمین، انسان ها و ثروت های خود می چرخند چه خیری می توان انتظار داشت؟

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم بحرین با میزبانی از هیئت دشمن صهیونیستی جنایتکار جدایی کامل خود از مردم بحرین و موضوعات محوری آنها از جمله موضوع فلسطین را نشان می دهد.

علمای بحرین در پایان آورده اند: ما از رفتارهای این رژیم و تمام اقدامات آن که فاقد مشروعیت مردمی و مغایر با آموزه های دین حنیف است تبری می جوییم چرا که به هیچ وجه نماینده وجهه درخشان بحرین و مردم آزاده و سازش ناپذیر آن نیست.

این در حالی است که مردم بحرین با حضور در مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور در منطقه الدراز در غرب منامه در محکومیت حضور هیئت ورزشی رژیم صهیونیستی در این کشور شعار دادند. تظاهرات کنندگان همچنین سفر هیئت رژیم صهیونیستی به بحرین را نجس کردن خاک این کشور و اهانت به مردم بحرین که پشتیبان فداکاری ها و پایداری مردم فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی هستند برشمردند. گفتنی است که دوازده موسسه مدنی بحرین نیز هیأت ورزشی رژیم صهیونیستی را در این کشور محکوم کردند. منبع:مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *