جذب ۳۰۰۰ مددجوی قزل‌حصاری در اقدامات اصلاحی و تربیتی

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۵


جذب ۳۰۰۰ مددجوی قزل‌حصاری در اقدامات اصلاحی و تربیتی

جذب ۳۰۰۰ مددجوی قزلحصاری در اقدامات اصلاحی و تربیتی

مدیر ندامتگاه قزلحصار مهمترین اهداف زندان در نظام زندانبانی اسلامی را اصلاح و تربیت زندانیان بهقصد کاهش ارتکاب مجدد جرم و عدم بازگشت به زندان دانست.

%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%db%b3%db%b0%db%b0%db%b0-%d9%85%d8%af%d8%af%d8%ac%d9%88%db%8c

سید علی حسینی گفت: متصدیان سیستم قضایی و کیفری با استفاده از روشهای اصلاحی، تربیتی و درمانی و مهم‌تر از آن، با رعایت حقوق زندانیان تا آنجا که خللی به نظم و آرامش زندان وارد نیاورد، در راستای کاهش آسیب خدمات شایسته‌ای به مددجویان ارائه داده‌اند.

وی افزود: ندامتگاه قزل‌حصار با آگاهی از تأثیر روشهای اصلاحی و تربیتی در مددجویان با تشکیل کمیته‌های تخصصی کاهش آسیب با امکانات درخور، سعی بر آن داشته تا با بهره‌گیری از تمام و امکانات و ظرفیتهای موجود در راستای سیاستهای کاهش آسیب سازمان زندانها توانسته گامی مؤثر بردارد.

مدیر ندامتگاه قزل‌حصار گفت: تشکیل کمیته‌های تخصصی ستاد کاهش آسیب اعم از فرهنگی، بهداشت درمان، امنیتی، تأمینی، اطلاع‌رسانی، آموزش و تحقیقات زمینه جذب 3000 مددجو در مرکز فعالیتهای فرهنگی در قالب گروههای قرآنی، هنری و آموزشی را فراهم کرده است.

حسینی در پایان گفت: عواید خدمات ارائه‌شده به مددجویان کسب عناوین برتر استانی و کشوری در رشته‌های قرآنی، ورزشی و همچنین ارتقاء به سطوح عالی علمی است که مددجویان بعد از آزادی با اخذ معرفی به دستگاههای مربوطه به این فعالیتها ادامه می‌دهند. منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *