تدوین سند تحول در علوم انسانی نهایی شد

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶


تدوین سند تحول در علوم انسانی نهایی شد

تدوین سند تحول در علوم انسانی نهایی شد

جلسه 134 شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست غلامعلی حداد عادل برگزار شد.

انتشار جلد دوم کتاب «اصول و مبانی روابط بینالملل»

در این جلسه حداد عادل گفت: جلد دوم کتاب «اصول و مبانی روابط بین‌الملل» که توسط دکتر دهقانی فیروزآبادی نگاشته شده، توسط دبیرخانه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی منتشر شد.

صدور مجوز نشریه ویژه تحول و ارتقای علوم انسانی

وی با اشاره به لزوم وجود یک نشریه به منظور انعکاس اخبار مربوط به فعالیتها در زمینه تحول و ارتقای علوم انسانی افزود: مجوز انتشار یک نشریه به همین منظور صادر شده است و به‌ زودی این نشریه منتشر خواهد شد.

بررسی علوم انسانی در پایان نامههای دکتری دانشگاه علامه

رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیتهای دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه تحول در علوم انسانی، گفت: با همکاری مدیریت این دانشگاه تصمیم گرفتیم بخشی از موضوعاتی که در روند کار به آنها احساس نیاز شده، به صورت موضوع پایان‌نامه‌های مقطع دکتری، توسط دانشجویان نخبه و معتقد به تحول در علوم انسانی، مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

تدوین نهایی «سند تحول در علوم انسانی»

در ادامه جلسه ضمن اعلام خبر تدوین نهایی «سند تحول در علوم انسانی» بر لزوم نظارت بر پذیرش بدون آزمون در برخی رشته‌های علوم انسانی تأکید شد. هم‌چنین اعضای شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، ضمن تأکید بر لزوم توجه به موضوع پژوهش و تحقیقات در علوم انسانی، دقت در ترکیب جنسیتی دانشجویان شاغل در رشته‌های علوم انسانی را نیز مورد تأکید قرار دادند. اعضای شورای تحول و ارتقای علوم انسانی هم‌چنین مقرر کردند در جلسه آینده گزارش معاونت تألیف و تدوین کتب علوم انسانی شورای تحول و ارتقای علوم انسانی مورد بحث و بررسی قرار گیرد. منبع: ایرنا

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *