بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حضور رئیس‌جمهوری افتتاح شد

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۵


بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حضور رئیس‌جمهوری افتتاح شد

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حضور رئیسجمهوری افتتاح شد

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها روز شنبه با حضور حجتالاسلام والمسلین دکتر حسن روحانی رئیسجمهوری بهطور رسمی گشایش یافت.

%d8%a8%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%af%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%85%d8%b7%d8%a8%d9%88%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1

در آیین رسمی افتتاحیه نمایشگاه در طبقه دوم شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و جمعی از مسوولان فرهنگی و رسانه‌ای کشور و خبرنگاران حضور داشتند.

رئیس‌جمهوری پیش از افتتاح نمایشگاه مطبوعات، با حضور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از غرفه‌های مختلف مستقر در سالن شبستان بازدید کرد.

مدیران مسوول رسانه‌ها اعم از خبرگزاریها، روزنامه و نشریات، پایگاههای خبری و اطلاع‌رسانی، مؤسسات فرهنگی و هنری، روابط عمومی سازمانها و وزارتخانه‌ها، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شماری از سفیران و مهمانان خارجی کشورهای مقیم ایران، جمعی از مدیران و مسوولان نشریان و رسانه‌های محلی و منطقه‌ای، جمعی از اهالی رسانه اعم از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران ازجمله حاضران آیین افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات هستند.

همچنین چندین خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه‌های خارجی نیز برای انعکاس این رویداد بزرگ فرهنگی – رسانه در محل برپایی افتتاحیه حضور دارند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها از ساعت 14 روز گذشته (جمعه) آغاز به کار و مسوولان این رویداد پس از سه ساعت فعالیت، نمایشگاه را برای تکمیل و آماده‌سازی تعطیل کردند.

برگزاری نشستهای تخصصی با موضوع خبر و عکس و رسانه، برگزاری نشستهایی با حضور مهمانان خارجی، برگزاری برخی نشستهای خبری مسؤولان کشوری و سخنگو، برگزاری مصاحبه‌های خبری در تالارهای گفت‌وگو ازجمله برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود.

امسال برخلاف سال گذشته اکثر رسانه‌ها اعم از خبرگزاریها و روزنامه‌های مهم مانند ایرنا، مهر، ایسنا، ایلنا، ایکنا، روزنامه‌های ایران، جام جم، خراسان، قدس، جمهوری اسلامی، همشهری، اطلاعات و… حضور دارند.

همچنین برخلاف سال گذشته رسانه و روزنامه‌هایی که حضور نداشتند مانند خبرگزاریهای فارس، تسنیم، نسیم و دانشجو و روزنامه کیهان، امسال با غرفه‌های بزرگ و برنامه‌های جدی و با شور و حرارت حضور یافته‌اند.

خبرگزاری‌ جمهوری اسلامی با استقرار در راهروی 24 نبش میدان سوم همانند سال گذشته با حضور گروه خبری شامل خبرنگاران، عکاسان، سردبیران، دبیران، مدیران کل و مسؤولان این رسانه در بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در مصلای امام خمینی (ره) شرکت دارند و تلاش می‌کنند با برنامه‌های نو و معرفی بهتر خدمات و برنامه‌های خود، ارتباط با مخاطبان را تقویت کنند.

این نمایشگاه دارای پنج پوستر است که در تمامی آنها به موضوع خانواده، اخلاق، کودک و نوجوان، فضای مجازی و رسانه‌ها توجه شده است.

در این دوره نمایشگاه چندین نمایشگاه عکس نیز ازجمله نمایشگاه عکس ایران و کره جنوبی به همت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برپا خواهد شد.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها امسال با حدود 900 رسانه در 620 غرفه با شعار «شفافیت، صداقت» همه‌روزه از 14 تا 21 آبان ماه ساعت 9:30 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است. منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *