برنامه‌ریزی برای کاهش 40 درصدی وابستگی دانشگاه آزاد به درآمدهای شهریه‌ای تا پایان سال 9

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵


برنامه‌ریزی برای کاهش 40 درصدی وابستگی دانشگاه آزاد به درآمدهای شهریه‌ای تا پایان سال 9

برنامهریزی برای کاهش 40 درصدی وابستگی دانشگاه آزاد به درآمدهای شهریهای تا پایان سال 99

 

 

رئیس دانشگاه آزاد گفت: برای کاهش وابستگی 40 درصدی به درآمدهای شهریهای تا پایان سال 99 برنامهریزی کردیم و سبدی به نام سبد اعتبارات غیر شهریهای مهیا شده است.

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد گفت: زمانی که مدیریت دانشگاه آزاد را بر عهده گرفتم 99 درصد بودجه دانشگاه متکی به شهریه بود ولی در حال حاضر اتکا به بودجه‌های شهریه‌ای به 84 درصد رسیده است.

وی افزود: قرار است کاهش وابستگی به شهریه به میزانی برسد که 60 درصد متکی به شهریه و 40 درصد متکی به درآمدهای غیر شهریه‌ای باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان این‌که سبدی به نام سبد اعتبارات غیر شهریه‌ای در دانشگاه مهیا شده است، گفت: اعتبارات غیر شهریه‌ای را از محل اقتصاد دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاریها، تبدیل به احسن کردن اموال، فروش اموال مازاد و کمکهای خیرین تأمین می‌کنیم.

میرزاه ادامه داد: هم‌چنین درآمدهایی نیز از طریق ارائه خدمات آزمایشگاهی (ساها) و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت کسب می‌کنیم. وی افزود: در برنامه بودجه دانشگاه تمام اقدامات حوزه درآمدزایی و کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای دارای ردیف هستند و سهم هر استان و واحد مشخص‌شده است. رئیس دانشگاه آزاد عنوان کرد: در سال آینده باید میزان اتکای دانشگاه به درآمدهای شهریه‌ای 19 درصد کاهش یابد و در سال 99 که پایان برنامه ششم دانشگاه است این میزان باید به 40 درصد برسد. منبع: فارس

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *