برای هیلاری کاری کنید که برای من کردید

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۵


برای هیلاری کاری کنید که برای من کردید

اوباما خطاب به آمریکاییها:

برای هیلاری کاری کنید که برای من کردید

رئیسجمهوری آمریکا از شهروندان این کشور خواست به کاندیدای حزب دموکرات در انتخابات ریاستجمهوری پیشرو رأی دهند.

 به نقل از خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما در جمع حامیان حزب دموکرات در میشیگان از آمریکاییها خواست با دادن رأی به هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو، تاریخ را بسازند و سیاستهای نامطلوب دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواه را رد کنند.

اوباما گفت: از شما می‌خواهم برای هیلاری کاری کنید که پیش‌تر برای من کردید.

وی ادامه داد: شما این فرصت رادارید که سیاستی ناهنجار، تفرقه‌آمیز و نامطلوب را رد کنید؛ سیاستی که ما را دچار پسرفت خواهد کرد. شما این فرصت رادارید که اولین رئیس‌جمهوری زن آمریکا را انتخاب کنید.

رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به بحران سال 2008 در کشورش به‌ویژه در حوزه صنایع خودروسازی، گفت: درصورتی‌که در انتخابات پیروز نشویم، تمام پیشرفت حاصل‌شده تباه می‌شود.

وی تصریح کرد: از شما می‌خواهم دقت داشته باشید زیرا انتخابی که در پای صندوق رأی خواهید داشت، واقعاً نمی‌تواند واضح‌تر از این باشد. دونالد ترامپ ازنظر شخصیتی صلاحیت فرماندهی کل قوا را ندارد.

اوباما گفت: خبر خوب این است که شما نباید علیه چیزی رأی دهید. شما کاندیدایی دارید که ارزش رأیتان را دارد؛ کاندیدایی که هوشمند است، ثبات دارد، آزمونها را پشت سر گذاشته، احتمالاً شایسته‌ترین فرد برای تصدی سمت ریاست‌جمهوری است و رئیس‌جمهوری بعدی آمریکا خواهد بود.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *