ایران ستون محور مقاومت است

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۵


ایران ستون محور مقاومت است

سیدحسن نصرالله در سخنرانی روز جهانی قدس:

ایران ستون محور مقاومت است

دنیای حقوق: سیدحسن نصرالله در آغاز سخنانش با اشاره به اینکه امام‌خمینی (ره) آخرین جمعه ماه‌رمضان را روز قدس نام‌گذاری کرد گفت: این اقدام به دلیل این بود که موضوع قدس فراموش نشود.
وی با بیان اینکه فلسطین از بحر تا نهر توسط صهیونیستها اشغال و غصب شده و از صاحبان اصلی‌اش گرفته شده است اظهار داشت: گذر زمان نباید این موضوع را از بین ببرد. دبیرکل حزب‌الله تاکید کرد: رژیم صهیونیستی رژیمی سارق و غاصب است.
سیدحسن نصرالله با بیان اینکه روز جهانی قدس روز یادآوری رنج و مشکلات فلسطینیها و ترسیم مسئولیتها است تصریح کرد: به رسمیت شناختن یا تسلیم شدن در برابر رژیم صهیونیستی مجاز نیست زیرا رژیمی غاصب است. وی تاکید کرد: اسراییل باید از وجود محو شود تا حق به حقدار برسد و تسلیم و سازش در مقابل این دشمن جایز نیست.
دبیرکل حزب‌الله خاطرنشان کرد: برخی تاج و تختهای عربی در راستای خدمت به اسراییل برای حفظ بقای آن تلاش می‌کنند.
وی افزود: برخی رژیمهای عربی به عادی سازی روابط و ایجاد روابط با رژیم اسراییل اکتفا نمی‌کنند بلکه با اسراییل همدستی می‌کنند و حتی به نفع این رژیم رای می‌دهند.
سیدحسن نصرالله با تاکید بر اینکه ضعف دلیلی نمی‌شود که دشمن را به رسمیت شناخت و آن را پذیرفت، گفت: رژیمهای ضعیف عربی نباید به خاطر ضعف خود به اسراییل مشروعیت بدهند.
دبیرکل حزب‌الله افزود: تنها راه موجود برای ملت فلسطین و ملتهای منطقه در مقابله با رژیم اسراییل همان پایداری و مقاومت است. سیدحسن نصرالله تاکید کرد: ستون محور مقاومت ایران و سوریه و برخی طرفهای دیگر در بین امت اسلامی است.
وی افزود: در حالی که محور مقاومت در اوج فعالیتها و طرحهایش در مسیر مقابله با اسراییل قرار دارد، کسانی هستند که برای از بین بردن این محور در منطقه تلاش می‌کنند. سیدحسن نصرالله گفت: رژیمها و خاندانهای حاکمی که راه را برای پاگرفتن اسراییل باز کردند؛ همانهایی هستند که امروز با مقاومت می‌جنگند و از اسراییل محافظت می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه ملتهای منطقه از حمایت از فلسطین دست برنمی‌دارند، یادآور شد: همه ابزارها و اهرمهای اسراییل باید از اینکه ملتهای منطقه از مسئله فلسطین دست بکشند، مایوس شوند.
دبیرکل حزب‌الله گفت: بر پشت ملتهایی که از فلسطین در روز جهانی قدس دفاع می‌کنند، آثار شلاق خاندانهای حاکم را مشاهده می‌کنیم.
وی افزود: همه آنچه در منطقه ما به بهانه دموکراسی و آزادی در جریان است، برای ضرب زدن به مقاومت و محافظت از اسراییل است. وی با بیان اینکه مسیر مقاومت به دستاورد و آزادسازی اراضی ختم می‌شود،  گفت: امت اسلامی امکاناتی دارند که می‌توانند با آن ده‌بار فلسطین را آزاد کنند.
وی یادآور شد: سرسپردگی عربی به حد مشارکت در کنفرانس هرتزلیا در فلسطین اشغالی رسید.
دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید براینکه در کنفرانس هرتزلیا از ترس اسراییل از شکست داعش در سوریه سخن می‌گویند، گفت: ایران از جنبشهای مقاومت در لبنان و فلسطین حمایت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه کنفرانس هرتزلیا درباره حزب‌الله با تهدید و ارعاب سخن گفت، تاکید کرد: اسراییل به چیزهایی تهدید می‌کند که قبلا هم تهدید می‌کرده است؛ یعنی می‌کشیم و آواره می‌کنیم.
سیدحسن نصرالله افزود: اسراییل، حزب‌الله را تهدید به قتل می‌کند و این همان چیزی است که به آن عادت کرده است. دبیرکل حزب‌الله خاطر نشان کرد: حجم اطلاعات مقاومت درباره اسراییل بسیار زیاد است و موضوع جدید در این مرحله همین است. مقاومت اراده و عزم نبرد دارد. سیدحسن نصرالله گفت: اسراییل در کنفرانس هرتزلیا به قدرت حزب‌الله قادر به پاسخ‌گویی به تجاوزگری این رژیم اذعان می‌کند.
وی افزود: خسارت و ناکامیهای بیشتری برای اسراییل و پیروزیهای بیشتری برای مقاومت را در این مسیر پیش‌بینی می‌کنیم.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره انفجارهای تروریستی اخیر در منطقه القاع لبنان گفت: این انفجارها این روستا و اهالی آن را هدف قرار داد. وی افزود: روشن خواهد شد که چه کسی تروریستهای انتحاری را برای عملیات در روستای القاع سازماندهی کرد. این تروریستها از منطقه جرود عرسال آمدند و نه اردوگاههای آوارگان.
دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به نقش مقاومت در مقابله با تروریستهای تکفیری تاکید کرد: اگر مقاومت جنگ پیش دستانه را آغاز نمی‌کرد، لبنان هر روز شاهد یک عملیات انتحاری بود.
وی تاکید کرد: اگر تلاشهای ارتش لبنان و دستگاههای امنیتی نبود، لبنان در بدترین وضعیت با همسایگانش قرار داد. آنچه دستگاههای امنیتی لبنان روزانه کشف می‌کنند، گواه وجود امنیت در کشور است.
وی تصریح کرد: نفوذ امنیتی که در روستای القاع روی داد، نظیر آنچه بود که در ترکیه و کشورهای بزرگ روی داد.


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *