امکان ثبت اینترنتی درخواست خروج از کشور دانشجویان استان تهران

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
جمعه - ۲۳ مهر ۱۳۹۵


امکان ثبت اینترنتی درخواست خروج از کشور دانشجویان استان تهران

معاون سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد

امکان ثبت اینترنتی درخواست خروج از کشور دانشجویان استان تهران

 

 

معاون مشمولان و امور معافیتهای سازمان وظیفه عمومی ناجا، از ثبت درخواست خروج از کشور برای سفرهای سیاحتی و زیارتی دانشجویان دانشگاههای استان تهران بهصورت اینترنتی خبر داد.

نجف حمید زاده «با حضور در جمع مسئولان تحصیلی دانشکده‌های دانشگاه تهران»، اظهار داشت: سازمان وظیفه عمومی درزمینهٔ ارائه خدمات الکترونیکی در سطح کشور از سازمانهای پیشرو است که این امر موجب کاهش مراجعات حضوری و تسهیل و تسریع در انجام امور خدمت سربازی شده است.

وی از ارائه بخشی از خدمات این سازمان از طریق اینترنت خبر داد و افزود: در حال حاضر ثبت درخواست خروج از کشور دانشجویان دانشگاههای استان تهران برای سفرهای سیاحتی و زیارتی به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

معاون مشمولان و امور معافیتهای سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: برای این منظور، متقاضیان می‌بایست با در اختیار داشتن کد ملی و کد «سخا» به سایت خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) به نشانی www.epolice.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند و مراحل بعدی اقدام به‌صورت پیامک به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک، سایر درخواستهای خروج از کشور ازجمله سفرهای مطالعاتی و … برای دانشجویان دانشگاههای استان تهران نیز از طریق اینترنتی انجام می‌شود.

این مقام انتظامی با ارائه توضیحاتی در خصوص سقف سنوات ارفاقی، عنوان کرد: دانشجویانی که در سنوات مجاز فارغ‌التحصیل نشده‌اند در صورت موافقت کمیسیون موارد خاص دانشگاه مربوطه و با شرط گذراندن تعداد واحد مشخص و کسب معدل بالای 12، می‌توانند از سنوات ارفاقی به مدت یک سال بهره‌مند شوند. بر اساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ حمید زاده در پاسخ به سؤال مربوط به ضوابط انتقال دانشجو نیز گفت: در ضوابط مربوط به انتقال دانشجو، رشته، مقطع تحصیلی دانشجو و همچنین تاریخ شروع به تحصیل وی قابل‌تغییر نبوده و تنها دانشگاه محل تحصیل وی قابل‌انتقال است که واجدان شرایط با در دست داشتن نامه از دانشگاه محل تحصیل درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) ثبت می‌نماید.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *