افزایش وام ازدواج به 10 میلیون تومان همه ثبت‌نام کنندگان وام می‌گیرند

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۵


افزایش وام ازدواج به 10 میلیون تومان همه ثبت‌نام کنندگان وام می‌گیرند

معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد:

  افزایش وام ازدواج به 10 میلیون تومان همه ثبتنام کنندگان وام میگیرند

 

 

Wedding Rings and Money

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت باوجود کسری بودجه، در سال جاری وام ازدواج را از سه به 10 میلیون تومان افزایش داد.

 محمدرضا رستمی در مراسم اعطای پروانه مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: دولت یازدهم باوجود فشارهای زیاد اقتصادی، اقدام به این کار کرد و در حال حاضر تمام ثبت‌نام‌شدگان در سامانه وام ازدواج وام خود را دریافت کرده‌اند. به گفته رستمی تا پایان سال جاری یک‌میلیون و 100 هزار نفر این وام را دریافت خواهند کرد.

وی مشارکت متخصصان اعم از روانشناسان و مشاوران و مشارکت سمنهای فعال اجتماعی را یکی از مجموعه فعالیتهای حوزه جوانان اعلام کرد و گفت: فعالیت مراکز خدمات مشاوره‌ ازدواج و خانواده در زمان فعالیت سازمان ملی جوانان آغازشده و نتایج ارزشمندی داشته است. رستمی با اشاره به افزایش آمار طلاق در پنج سال اول زندگی مشترک زوجها، گفت: در زمان حاضر آموزشهای پیش از ازدواج به‌منظور تشکیل خانواده جدی‌تر گرفته شد به همین منظور برنامه مشاوره 16 ساعتی طراحی گردید که زوجها از آن بهره ببرند.

 رستمی درباره تاریخچه فعالیت مراکز مشاوره کشور گفت: در سالهای 92 تا 94، 54 مرکز مشاوره ازدواج و خانواده فعالیت خود را آغاز کرده‌اند اما بر اساس برنامه‌ریزیها تا پایان دولت یازدهم تعداد این مراکز به 300 مرکز مشاوره افزایش پیدا خواهد کرد. معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این‌که هم‌اکنون در 16 استان کشور هیچ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده‌ وجود ندارد،‌گفت: تلاش می‌کنیم تمام استانها دارای مرکز مشاوره شوند. منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *