افزایش 5 درصدی اجاره‌بهای خوابگاهها

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۵


افزایش 5 درصدی اجاره‌بهای خوابگاهها

رئیس صندوق رفاه به مهر خبر داد

افزایش 5 درصدی اجارهبهای خوابگاهها

 

 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از عادلانه سازی قیمت غذا و اجاره‌بهای خوابگاههای دانشجویی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اجاره‌بهای خوابگاههای به‌طور متوسط 5 درصد افزایش می‌یابد.

ذوالفقار یزدان‌مهر گفت: هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان برای سال تحصیلی 96-95 مصوب کرد، نرخ اجاره‌بهای خوابگاههایی که در رتبه‌های 4 و 5 قرارگرفته‌اند که تعداد آنها کم هم نیست؛ افزایش نداشته باشد.

وی افزود: همچنین مصوب شد، اجاره‌بهای خوابگاههایی که در رتبه 3 قرار دارند، پنج درصد و اجاره‌بهای خوابگاههایی که در رتبه‌های 1 و 2 قرار دارند، 15 درصد افزایش یابد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطرنشان کرد: به‌طورکلی می‌توان گفت نرخ اجاره‌بهای خوابگاهها به‌طور متوسط حدود 5 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به عادلانه سازی اجاره‌بهای خوابگاههای دانشجویی در سال تحصیلی جدید گفت: اجاره‌بهای خوابگاهها در سال 93، 22 درصد، ارسال 94، 14.3 درصد و در سال تحصیلی جدید به‌طور متوسط حدود 5 درصد افزایش داشته است که نشان از عادلانه سازی اجاره‌بهای خوابگاههای دانشجویی دارد. یزدان‌مهر تأکید کرد: اجاره‌بهای خوابگاهها در حالی عادلانه سازی شده است که حدود 4 درصد خوابگاههای دانشگاههای سراسر در رتبه یک و دو قرار دارد و 37 درصد خوابگاهها در رتبه 4 و 5 قرارگرفته‌اند.

اعلام نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی جدید

وی با اشاره به نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی جدید نیز گفت: در بحث غذای دانشجویی نیز تلاش ما در عادلانه سازی قیمتها بوده است به‌طوری‌که نرخ غذای دانشجویی در سال 93 حدود 25 درصد، در سال 94، 14.3 درصد و در سال تحصیلی جدید 12.5 در صد بوده است.

منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *