اعزام روزانه ۲۴ هزار زائر به عتبات عالیات در تاسوعا و عاشورا

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۵


اعزام روزانه ۲۴ هزار زائر به عتبات عالیات در تاسوعا و عاشورا

اعزام روزانه ۲۴ هزار زائر به عتبات عالیات در تاسوعا و عاشورا

 

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از اعزام روزانه24 هزار زائر به عتبات عالیات در تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: در صورت انصراف زائران امکان ثبت‌نام برای اعزام دراین ایام وجود دارد.

محسن نظافتی در مورد اعزامهای ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا افزود: بر اساس برنامه‌ریزیهای انجام‌شده اعزامها را به دو برابر افزایش دادیم و بر همین اساس توانستیم روزانه حدود 24 هزار نفر در عراق زائر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه از 14 استان اعزام هوایی خواهیم داشت، گفت: اعزامهای زمینی نیز به همین نسبت از استانهای مختلف برای عاشورا و تاسوعا انجام خواهد شد.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: دراین دوره از سفر، زائران علاوه بر کربلا و نجف به سامرا و کاظمین نیز زائران اعزام خواهند شد و بسته‌های سفر سه، چهار، پنج، شش و هفت‌روزه و همچنین 10 و 12 روزبه انتخاب زائران فراهم‌شده که آنها می‌توانند با توجه به زمانشان یکی از این بسته‌ها را انتخاب کنند.

نظافتی تاکید کرد: در حال حاضر امکان ثبت‌نام وجود ندارد و تنها متقاضیان می‌توانند هرروز ساعت 10 صبح به سایت سازمان حج مراجعه و در صورت انصراف و خالی بودن جا زمینه اعزام خود را فراهم کنند.

منبع: مهر

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *