ارسال اصلاحیه لایحه قانون حمایت از حقوق معلولان به مجلس

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
شنبه - ۶ آذر ۱۳۹۵


ارسال اصلاحیه لایحه قانون حمایت از حقوق معلولان به مجلس

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی خبر داد

ارسال اصلاحیه لایحه قانون حمایت از حقوق معلولان به مجلس

 767343751

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از ارسال اصلاحیه لایحه قانون حمایت از حقوق معلولان به مجلس در روز شنبه 29 آبان ماه خبر داد.

حسین نحوی نژاد گفت: لایحه حمایت از حقوق معلولان با 25 ماده، چندی پیش از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شد. وی افزود: پس از بررسیهای صورت گرفته، نمایندگان مجلس شورای اسلامی این لایحه را به 31 ماده افزایش داده اما پس‌ازآن، شورای نگهبان ایراداتی را به این لایحه گرفت و لایحه بار دیگر به مجلس ارجاع داده شد.

معاون توان‌بخشی سازمان بهزیستی با اشاره به ارائه لایحه قانون حمایت از حقوق معلولان به سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: پس از ارجاع این لایحه به بهزیستی، موضوع در کمیسیون ویژه موردبررسی قرار گرفت و درنهایت مقرر شد اصلاحیه این قانون روز شنبه به مجلس ارسال شود.

نحوی نژاد در خصوص جزئیات لایحه قانون حمایت از حقوق معلولان اظهار کرد: با توجه به اینکه دراین لایحه به مستمری و اشتغال مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور توجه ویژه‌ای شده است، تصویب آن می‌تواند سبب حل بسیاری از مشکلات این قشر شود. وی بابیان اینکه «مستمری پرداختی به مددجویان سازمان بهزیستی کشور اندک است» تصریح کرد: مستمری که به مددجویان نهادهای حمایتی پرداخت می‌شود اندک است و ما قادر نیستم خارج از قانون این مبلغ را افزایش دهیم.

منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *