آخرین وضعیت حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۵


آخرین وضعیت حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی

آخرین وضعیت حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از آغاز اجرای آزمایشی پرونده الکترونیک درمان در کلینیک ابوریحان خبر داد و گفت: به‌تدریج اجرای این طرح را در مراکز درمانی دیگر تأمین اجتماعی شاهد خواهیم بود.
درباره روند پیشرفت اجرای طرح پرونده الکترونیک درمان و حذف دفترچه‌های کاغذی در تهران اظهار کرد: شرایط به‌خوبی پیش می‌رود، در درمانگاه آزادی نتایج موفقیت‌آمیز بود و از چند روز گذشته طرح پرونده‌های الکترونیک در کلینیک ابوریحان نیز کلید خورد.
وی افزود: مطابق پیش‌بینیها و برآوردها جلو رفته‌ایم و سیستم اچ.آی.اس بیمارستانی خوب جواب داده است. نسخه الکترونیک نیز اجراشده و اشکالات کارت هوشمند نیز مرتفع شده است.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی بابیان اینکه بر اساس پروتکل پیش‌بینی‌شده در مراحل بعدی بیمارستانهای بزرگ‌تر تحت پوشش قرار می‌گیرند گفت: عملیات مربوط به بازسازی و ارتقای هتلینگ بیمارستانی نیز در حال
انجام است.
همتی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره لغو بیمه زندانیان و بروز برخی مشکلات برای دریافت خدمات گفت: معمولاً خدماتی که به افراد ارائه می‌کنیم را ادامه می‌دهیم. در زندانها مراکز درمانی ویژه وجود ندارد و در درمانگاهها خدمات اولیه توسط زندان ارائه می‌شود و اگر نیاز به اعمال تخصصی و جراحی وجود داشت آنها را به مراکز درمانی در بیرون زندان می‌برند.
وی ادامه داد: مراکز بیرون نیز کاملاً تحت پوشش بیمه‌ها هستند و تابه‌حال چنین مشکلی را مشاهده نکردیم، بااین‌حال موضوع نیازمند بررسی دقیق‌تر است که انجام خواهد شد. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *