کلیات طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری آموزش‌وپرورش تصویب شد

دسته: تازه های قوانین
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۳ آبان ۱۳۹۵


کلیات طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری آموزش‌وپرورش تصویب شد

مفتح در تشریح نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه:

کلیات طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری آموزشوپرورش تصویب شد

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب کلیات طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری آموزشوپرورش در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

کلیات طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری آموزشوپرورش تصویب شد

%da%a9%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d9%86%d8%b8%db%8c%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%ae%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d9%82%d8%b1%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c

محمدمهدی مفتح در تشریح نشست یکشنبه (2 آبان ماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: کلیات تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی آموزش‌وپرورش در نشست امروز کمیسیون موردبحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح مذکور افزود: اختصاص یک درصد از درآمد شرکتهای دولتی و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت به آموزش‌وپرورش، واگذاری یا اجاره دادن املاک واقع خیابانها و مناطق تجاری، تأسیس بانک فرهنگیان پس از طی مراحل قانونی توسط صندوق ذخیره فرهنگیان و … از نکات عمده این طرح است.

مفتح با اشاره به دستور کار دیگر با اشاره به دستور کار دیگر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ادامه داد: دراین نشست کلیات افزوده شدن متن زیر به بند الف ماده 103 در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات موردبحث و بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بر اساس طرح مذکور مشمولان قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که از احتساب یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار هستند، به‌عنوان‌مثال مدرک کارشناسی آنها مدرک کارشناسی ارشد محسوب می‌شود و نیز می‌توانند تا 35 سال خدمت کنند.

منبع: خانه ملت


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *