۱۵ مرداد آخرین مهلت 
ارسال مدارک برای دریافت جوایز تحصیلی


دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۵


۱۵ مرداد آخرین مهلت 
ارسال مدارک برای دریافت جوایز تحصیلی


از سوی بنیاد ملی نخبگان اعلام شد

۱۵ مرداد آخرین مهلت 
ارسال مدارک برای دریافت جوایز تحصیلی

دانشجویان استعدادهای برتر دانشگاههای کشور برای دریافت جوایز تحصیلی تا ۱۵ مردادماه مهلت دارند مدارک خود را به بنیاد ملی نخبگان ارسال کنند.

بنیاد ملی نخبگان برای حمایت از استعدادهای برتر دانشگاههای کشور هر ساله جوایز تحصیلی مختلفی به نفرات منتخب متقاضیان استفاده از این تسهیلات اعطا می‌کند.
با توجه به محدودیت ظرفیت استفاده از این تسهیلات در مقاطع تحصیلی مختلف، لازم است متقاضیانی که از حداقل شرایط استفاده از تسهیلات این بنیاد برخوردارند، حداکثر تا ۱۵ مرداد ماه به سامانه ثریا به به نشانی http://soraya.bmn.ir مراجعه و پس از تشکیل حساب کاربری مدارک و مستندات مربوط به فعالیتهای مختلف خود را در این سامانه ثبت کنند.
بدیهی است برخورداری از این جوایز و تسهیلات منوط به قرار گرفتن اولویت متقاضی در ظرفیت تخصیص یافته به دانشگاه/ دانشکده از سوی بنیاد ملی نخبگان/ شورای استعدادهای درخشان دانشگاه خواهد بود.
ثبت نام در سامانه ثریا و درج اطلاعات در این سامانه به هیچ وجه به‌معنای برخورداری از این تسهیلات نخواهد بود و این اقدام به عنوان یکی از مراحل مقدماتی ارزیابی عملکرد متقاضی است.
مسوولیت صحت و اصالت اطلاعات ثبت شده در سامانه ثریا از سوی متقاضی مستقیما متوجه متقاضی است و چنانچه در هر مرحله از مراحل ارزیابی پرونده و اولویت‌بندیهای مربوطه، عدم اصالت و صحت این اطلاعات و یا عدم احراز شرایط اثبات شود، متقاضی از این تسهیلات محروم شده و تبعات مترتب بر ارائه اطلاعات نادرست متوجه متقاضی خواهد بود.
بررسی پرونده متقاضیان و الویت‌بندی آنها برای استفاده از تسهیلات برمبنای معیارهای بنیاد ملی نخبگان و مصوبات شورای استعداد درخشان دانشگاه است.
منبع: مهر

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *