گروه پرنفوذی می‌خواهند صداوسیما را به‌صورت حزبی و جناحی اداره کنند

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵


گروه پرنفوذی می‌خواهند صداوسیما را به‌صورت حزبی و جناحی اداره کنند

وزیر ارتباطات:

   گروه پرنفوذی میخواهند صداوسیما را بهصورت حزبی و جناحی اداره کنند

    رسانه ملی به تخریب دولت دامن نزند

 

 

  وزیر ارتباطات گفت: هنوز بخشهایی در صداوسیما هستند که آنجا را بهعنوان یک دانشگاه اداره نمیکنند و به آن بهعنوان یک مجموعه منصف نگاه نمیکنند. این گروه محدود که نفوذ زیادی هم دارند میخواهند صداوسیما را بهعنوان یک حزب و جناح اداره کنند که این مسأله خیلی اشتباه است.

محمود واعظی،  در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد تخریبهایی که روحانی و کابینه او را نشانه گرفته است چیست، گفت: مقام معظم رهبری همواره توصیه کرده‌اند که ما تبلیغات زودهنگام انتخاباتی نداشته باشیم و اجازه بدهیم همان دوره‌ای که قانون برای انتخابات مشخص کرده مورداستفاده قرار گیرد. متأسفانه من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که از مدتها  قبل یک گروهی دولت را تخریب می‌کنند و متأسفانه برخی مواقع شاهد هستیم که بخشهایی از صداوسیما هم به این مسأله دامن می‌زنند.

واعظی تأکید کرد: دولت همواره از انتقاد استقبال کرده اما اسم این اقدامات انتقاد نیست، بلکه تخریب است. امیدوارم گروههای سیاسی خودشان بدانند که مردم فرق انتقاد و تخریب را به‌خوبی متوجه می‌شوند و  انتقاد اثر می‌گذارد اما تخریب تأثیری معکوس خواهد داشت. او در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه آقای علی عسگری نیز در جلسات هیأت دولت وجود دارد آیا تاکنون نقدهای دولت به رسانه ملی مستقیماً به ایشان منتقل شده گفت: ما معتقدیم آقای علی عسگری انسان بسیار خوب و مثبتی است و بسیار هم علاقه‌مند است که کار کند ولی هنوز بخشهایی در صداوسیما هستند که آنجا را به‌عنوان یک دانشگاه اداره نمی‌کنند و به آن به‌عنوان یک مجموعه منصف نگاه نمی‌کنند. این گروه محدود که نفوذ زیادی هم دارند می‌خواهند صداوسیما را به‌عنوان یک حزب و جناح اداره کنند که این مسأله خیلی اشتباه است. منبع: ایلنا

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *