کسب رضایت مردم هدف نهایی در سیستم اداری اسلامی است

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۵


کسب رضایت مردم هدف نهایی در سیستم اداری اسلامی است

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:

کسب رضایت مردم هدف نهایی در سیستم اداری اسلامی است

حجت الاسلام اکبری گفت: شناخت و رفع فوری مشکلات مردم و پاسخگویی صریح و شفاف از مباحثی است که مسئولین باید مدنظر قرار دهند و بدست آوردن رضایت مردم در سیستم اداری اسلامی باید هدف نهایی باشد.
به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان، در راستای خدمتگزاری هر چه بهتر به مردم و تکریم ارباب رجوع، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در محل دفتر خود میزبان شماری از مردم استان هرمزگان بود و ضمن دیدار چهره به چهره با آنان، دستورات لازم را در خصوص حل و فصل مشکلات آنان صادر کرد.
در این دیدار مردمی 43 نفر از مراجعین درخواست‌های مختلف قضایی خود را در خصوص مسائلی همچون تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تقاضای اعطای مرخصی به زندانیان، تخفیف مجازات، رسیدگی مجدد در شعب دیوان عالی کشور و دیگر موارد مشابه مطرح کردند.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری در حاشیه این دیدار اظهار کرد: شنیدن نظرات مردم و حل وفصل مشکلات آنها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و بر ‌اساس همین رویکرد ملاقات‌های مردمی در دستور کار مسئولین قضایی استان هرمزگان قرار گرفته است و به صورت هفتگی برگزار می‌گردد.
وی گفت: در ارتباط دو سویه وچهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از مباحثی است که مسؤولین باید مدنظر قرار دهند و بدست آوردن رضایت مندی مردم در سیستم اداری اسلامی باید هدف نهایی باشد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان گفت: آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می‌تواند مدیران را برای برنامه ریزی‌ها در حوزه‌های مختلف یاری می‌رساند و این فرصت‌های خدمتگزاری امانتی است که به مدیران سپرده شده و باید تلاش شود تا از این فرصت در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده گردد. منبع : میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *