کرسیهای آزاداندیشی فرصتی برای نقد و پالایش در دانشگاه است

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۵


کرسیهای آزاداندیشی فرصتی برای نقد و پالایش در دانشگاه است

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور

کرسیهای آزاداندیشی فرصتی برای نقد و پالایش در دانشگاه است

 

 

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: برگزاری کرسیهای آزاداندیشی فرصتی برای نقد و پالایش در دانشگاه است.

‌حجت‌الاسلام محسن موسوی ، بیان کرد: کرسیهای آزاداندیشی و برپایی آنها در فضایی علمی چون دانشگاه از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است و از جامعه دانشگاهی انتظار می‌رود که دراین خصوص به‌خوبی اقدام کنند.

وی اظهار کرد: رونق کرسیهای آزاداندیشی در فضای دانشگاه یک نیاز بوده و برگزاری این کرسیها بهترین فرصت برای نقد و پالایش در دانشگاه است.

موسوی ادامه داد: دانشگاه پیام نور لرستان امسال به‌طورجدی به بحث کرسیهای آزاداندیشی و برگزاری کیفی آنها ورود پیداکرده و این مسئله در شورای فرهنگی دانشگاه در قالب یک کمیته با برنامه‌ریزیهای مدون در حال پیگیری است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اضافه کرد: امسال برای برگزاری کرسیهای آزاداندیشی دراین دانشگاه موضوعاتی در سایر زمینه‌ها ازجمله سیاست، اجتماع، فرهنگ، حوزه‌های داخلی دانشگاه و… پیشنهاد داده‌شده و البته سلیقه و نظر دانشجویان نیز در محوریت برپایی کرسیهای آزاداندیشی در نظر گرفته‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: تأکید دانشگاه پیام نور لرستان براین است که اساتیدی که داوری کرسیهای آزاداندیشی را انجام می‌دهند به موضوع و محور کرسی کاملاً تسلط داشته باشند تا بتوانند به‌خوبی جوابگوی دانشجو باشند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه در برگزاری کرسیهای آزاداندیشی کمیت مهم نیست بلکه کیفیت و خروجی باید مدنظر باشد، گفت: نباید در بحث برگزاری کرسیهای آزاداندیشی آمار محور بود بلکه باید خروجی آنها را مدنظر قرارداد تا جوابگوی ابهامات دانشجو باشیم.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *