کتابهای الکترونیکی«سمت» با نصف قیمت ارائه می‌شوند

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۵


کتابهای الکترونیکی«سمت» با نصف قیمت ارائه می‌شوند

مزمان با رونمایی از نرم افزار کتابخوان؛

کتابهای الکترونیکی«سمت» با نصف قیمت ارائه میشوند

E-book

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها «سمت» بیش از 500 عنوان کتاب را در قالب کتاب الکترونیک و با تخفیف نسبت به نسخه فیزیکی در اختیار دانشجویان و پژوهشگران قرارداد.

به نقل از سازمان سمت، سازمان «سمت» در هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با توجه به رونمایی از کتاب‌خوان اندرویدی «سمت» آثار خود را در قالب کتاب الکترونیک و با تخفیف 50 درصدی نسبت به قیمت نسخه فیزیکی، در اختیار دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان قرارداد.

نرم‌افزار کتاب‌خوان اختصاصی «سمت» و فروشگاه کتابهای الکترونیکی «سمت» بانام «سمتا» به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، علاوه بر تخفیف 50 درصدی، برای دانشجویان و اساتید نیز تخفیفهای ویژه‌ای در خرید کتاب الکترونیک در نظر گرفته است. دانشجویان و اساتید با تکمیل اطلاعات کاربری خود در کتاب‌خوان، می‌توانند از این تخفیفها بهره‌مند شوند.

دریافت آسان کتابها در اقصی نقاط کشور در راستای ارتقای عدالت آموزشی، خرید کتاب باقیمتی ارزان‌تر از نسخه فیزیکی، صیانت از محیط‌زیست، تسهیل دسترسی به کتابهای «سمت» در خارج از کشور و تسهیل امور پژوهشی با امکانات پیشرفته جستجوی کتاب‌خوان، از اهداف راه‌اندازی نرم‌افزار کتاب‌خوان «سمت» برای جامعه دانشگاهی است. نرم‌افزار کتاب‌خوان «سمت» هم‌اکنون با حدود 500 عنوان از کتابهای «سمت» قابل‌دسترسی است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری نسخه الکترونیک تمامی کتابهای «سمت» در نرم‌افزار کتاب‌خوان عرضه شود.

منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *