کانون انجمنهای صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لوازم‌خانگی کشور

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵


کانون انجمنهای صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لوازم‌خانگی کشور

به دنبال تعطیلی واحدهای تولیدی این بخش ازجمله کارخانه ارج با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهوری درخواستهای خود را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی لوازم‌خانگی اعلام کردند.
در همین حال محمدرضا نجفی منش، رئیس کمیسیون تسهیل کسب‌وکار گفت: درخواست ما این است که برای همه واحدهای تولیدی کشور، مالیات قطعی شده سال 1393، با افزایشی معادل شاخص تورم تولیدکننده، ملاک تعیین مالیات در سال 1394 قرار گیرد.
مافیای واردات جوسازی می‌کنند
در شرایطی که تعطیلی کارخانه ارج و شایعاتی درباره دیگر واحدهای تولیدی قدیمی مانند پارس‌الکتریک فضای صنعتی و خبری کشور را تحت تأثیر قرار داده است سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم‌خانگی عامل این جوسازی‌ را مافیای لوازم‌خانگی خارجی در ایران می‌داند. حمیدرضا غزنوی در گفت‌وگو با ‎‏«وطن امروز» با اشاره به اینکه نقش دولتها در وضعیت فعلی تولید ناچیز و وضع دولت فعلی ناچیزتر از همه است، گفت: عواملی مانند سهامداری، بازار، واردات، فرهنگ مصرف و تکنولوژی تولید مجموعه‌ای را تشکیل می‌دهد که درنهایت باعث ایجاد وضعیت کنونی می‌شود و انحراف اذهان مردم از این عوامل واقعی و تولید داخلی به سمت مقابله با دولت، کار شبکه مافیای بزرگ لوازم‌خانگی در ایران است. سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم‌خانگی در ادامه با اشاره به نقص قوانین و برخورد انحصاری با تبلیغات، عنوان کرد: درحالی‌که قوانین محدودکننده تبلیغات لوازم‌خانگی خارجی رعایت نمی‌شود، برندهای خارجی فضاهای شهری را در اختیار می‌گیرند و همچنین واردات بی‌رویه محصولات خارجی ذائقه مردم را به سمت مصرف این کالاها سوق می‌دهد، نمی‌توان انتظار داشت صنایع داخلی در این شرایط توان رقابت داشته باشند. خبرگزاری قطره


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *