کار حرفه‌ای درزمینه مبارزه با مواد مخدر در ایران افزایش یابد


دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵


کار حرفه‌ای درزمینه مبارزه با مواد مخدر در ایران افزایش یابد


معاون دفتر مقابله با جرم 
و مواد مخدر سازمان ملل متحد در ایران:

کار حرفه‌ای درزمینه مبارزه با مواد مخدر در ایران افزایش یابد

معاون دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه ظرفیت خوبی در حوزه مبارزه با مواد در ایران وجود دارد، گفت: کارهای زیادی تاکنون انجام‌شده اما براین باوریم که انجام کار حرفه‌ای در این زمینه باید افزایش یابد.
کاوه مرادی روز سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه شبکه سازمانهای مردم نهاد کشورهای منطقه آسیای میانه و غربی افزود: سمنها در ایران کارهای زیادی انجام داده‌اند و کارهای عملیاتی خود را باایمان و اراده و محکم شروع کرده‌اند اما این مبنای کار نیست ما در این عرصه نیازمند رویکرد حرفه‌ای در کار هستیم.
معاون مقابله با مواد مخدر سازمان ملل از فعالیت سازمانهای مردم‌نهاد در ایران تشکر و قدردانی کرد و افزود: به فعالیت سمنها اعتقاددارم اما باید ضعفها و نقاط قوت را بررسی شود و گامهای محکم‌تری برداشته شود.
وی در ادامه با طرح این سؤالات که باید ببینیم چه‌کارهایی اکنون انجام می‌دهیم و چه‌کارهایی ازاین‌پس باید انجام بدهیم؟ اظهار داشت: براین بارویم که دربسیاری فرصتهای کاری ایمان و اراده هست اما باید با برنامه‌ریزی صحیح، دسته‌بندی کارها و نیز تأمین منابع مالی؛ حرفه‌ای‌تر باید عمل کنیم در این صورت در دام اعتیاد جهانی گرفتار نخواهیم شد.
مرادی تأکید کرد: باوجود همه‌کارهای خوبی که تاکنون در ایران انجام‌شده معتقدم که باید پروژه مناسب و مدافع گری درزمینه مبارزه با مواد مخدر تدوین شود. گزارشهایی که در این زمینه به دست من می‌رسد در حدی نیست که بتوانیم به سازمان ملل ارائه کنیم .

معاون دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل متحد در ایران همچنین بر تأمین منابع مالی درزمینه مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.
مردی بابیان اینکه ظرفیت لازم برای کار حرفه‌ای در ایران وجود دارد گفت: با انجام کار حرفه‌ای اجرای پروژه‌ها و تأمین منابع مالی هم آسان‌تر خواهد شد.
نشست افتتاحیه شبکه سازمانهای مردم‌نهاد منطقه در آسیای میانه و غرب امروز با حضور نمایندگان این کشورها در هتل پارسیان اوین برگزار شد.
منبع: ایرنا

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *