پیگرد بین المللی قاتلان کودکان فلسطینی اردوگاه حندرات

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۳ مرداد ۱۳۹۵


پیگرد بین المللی قاتلان کودکان فلسطینی اردوگاه حندرات

ساف خواستار شد

پیگرد بین المللی قاتلان کودکان فلسطینی اردوگاه حندرات

سازمان آزادی‌بخش فلسطین «ساف» روز پنجشنبه خواستار پیگرد بین‌المللی قاتلان کودک فلسطینی در اردوگاه «حندرات» در شهر حلب سوریه شد.
به گزارش پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین گفت: ما از نهادهای حقوق بشری جهان و دیگر سازمانهای بین‌المللی می‌خواهیم که جنایتکاران جنگی که عبدالله عیسی کودک 12 ساله فلسطینی را سر بریدند، تحت پیگرد قرار دهند.
وی قتل این کودک فلسطینی را وحشیانه توصیف کرد و از جامعه بین‌الملل و سازمانهای بین‌المللی خواست که برای تحت پیگرد قرار دادن عاملان این جنایت منتظر مصیبتهای جدید انسانی علیه ملت فلسطین نباشند.
عریقات همچنین خواستار ایجاد پوشش حمایتی بین‌المللی از ملت فلسطین در داخل و خارج از اراضی این کشور تا پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی، تشکیل کشور مستقل فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی به میهن خود شد. دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین تأکید کرد که رهبران فلسطین با همکاری تمام طرفهای عربی و بین‌المللی و با تمام ابرازهای قانونی به پیگرد عاملان قتل کودک فلسطینی ادامه می‌دهند.
سازمان حمایت از کودکان سازمان ملل متحد(یونیسف) نیز با صدور بیانیه‌ای سربریدن کودک 12 ساله توسط معارضان سوری را محکوم کرد. این معرضان تحت حمایت آمریکا قرار دارند.
یونیسف پنجشنبه در بیانیه خود اعلام کرد که دهها کودک در میان افراد کشته شده در شهر «منبج» و اطراف آن به چشم می‌خورند که نیروهای ائتلافی به سرکردگی آمریکا طی چند روز پیش هدف قرار داده‌اند.
منبع: ایرنا

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *