پیش‌گیری بسیار کم‌هزینه‌تر از سایر روشهای کاهنده ارتکاب جرم است

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۵


پیش‌گیری بسیار کم‌هزینه‌تر از سایر روشهای کاهنده ارتکاب جرم است

دادستان قزوین:

پیشگیری بسیار کمهزینهتر از سایر روشهای کاهنده ارتکاب جرم است

%d9%be%db%8c%d8%b4%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d9%85-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%b1

حجتالاسلاموالمسلمین صادقی نیارکی گفت: با بررسی تخصصی امر پیشگیری در حوزه مسایل اجتماعی در مییابیم که این مقوله در صورت اجرای صحیح بسیار کمهزینهتر و مؤثرتر از سایر روشهای کاهنده ارتکاب جرم است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: دستگاه قضایی در کنار تمامی دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی و غیردولتی حضور خواهد داشت تا امر پیش‌گیری از وقوع جرم و آسیبهای اجتماعی به بهترین نحو محقق شود.

دادستان قزوین بابیان این‌که توجه به ابعاد تخصصی پیش‌گیری از وقوع جرم بسیار مؤثر است افزود: با بررسی تخصصی امر پیش‌گیری در حوزه کلیه مسایل اجتماعی در می‌یابیم که این مقوله در صورت اجرای صحیح بسیار کم‌هزینه‌تر و مؤثرتر از سایر روشهای کاهنده ارتکاب جرم است، بنابراین با به‌کارگیری تمامی ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در دستگاهها می‌توانیم گامهای مفیدی را در حوزه مذکور برداریم.

این مقام قضایی اضافه کرد: متأسفانه درگذشته برنامه منسجم و مشترک و اجماع نظر در حوزه پیش‌گیری از وقوع جرم وجود نداشت که این امر سبب اجرای متعدد اقدامات موازی توسط دستگاهها بوده و در این راستا نتایج مطلوب حاصل نمی‌شد اما در حال حاضر با تشکیل شورای پیش‌گیری از وقوع جرم این مسایل مرتفع شده و دستگاههای مرتبط می‌توانند در یک رهیافت مشترک و منسجم از توانمندیهای تشکیلاتی به نحو شایسته بهره برده و به اهداف موردنظر دست یابند. منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *