پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه
 به مناسبت روز خبرنگار

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵


پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه
 به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه
 به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه در پیامی با تبریک روز خبرنگار بر تعامل هر چه بیشتر رسانه‌ها و دستگاه قضایی به‌منظور گسترش سطح آگاهیهای حقوقی و قضایی مردم تأکید کرد.
متن پیام مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه به شرح زیر است:
17 مرداد، روز گرامیداشت قلمهای پاک سرشت و نجیبی است که در دستان اصحاب رسانه و خبر به جامعه آگاهی، امید و صداقت هدیه می‌دهند.
17 مرداد روز خبرنگار، روز گرامیداشت و پاسداشت اطلاع‌رسانی دقیق، متعهدانه و همراه با رعایت عدالت و اخلاق حرفه‌ای رسانه است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، این روز پر منزلت را به‌تمامی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ارجمند و پرتلاش به‌ویژه خبرنگاران فعال در حوزه اطلاع‌رسانی حقوقی و قضایی تبریک گفته و آرزومند توفیق آنان در انجام‌وظیفه خطیر خود هستم.
بی‌شک همان‌گونه که صاحب‌نظران و آگاهان عرصه‌های اجتماعی و حقوقی می‌دانند و همواره بر آن تأکیددارند، افزایش سطح آگاهیهای حقوقی و قضایی موجب پیشگیری از وقوع جرایم و کاهش حجم پرونده‌های وارده به دستگاه قضایی است.
افزایش این آگاهیها قطعاً یکی از وظایف مهم خبرنگاران و رسانه‌های مختلف و دلسوز و متعهد است که می‌توانند در تعامل بیشتر با دستگاه قضایی موجبات تحقق این امر مهم را فراهم کنند. در پایان ضمن تقدیر از تعامل مناسب، دقیق و مبتنی بر چارچوبهای قانونی تمامی خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای با دستگاه قضایی، خواهان استمرار این هماهنگی و تعامل و امیدوار به توفیقات روزافزون اصحاب رسانه هستم.
منبع: روزنامه حمایت

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *