پیشگیری از اختلاس یکهزارو 66 میلیاردی

دسته: تیتر یک
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵


پیشگیری از اختلاس یکهزارو 66 میلیاردی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد:

پیشگیری از اختلاس یکهزار و 66 میلیاردی

پول - اقتصادی

حجتالاسلاموالمسلمین قدرتی از اختلاس یکهزار و 66 میلیارد ریالی در بانک ملی شهرستان بام و صفیآباد و بازگرداندن وجوه اختلاس شده در کمتر از 48 ساعت بهحساب وجوه اختلاسی خبر داد و گفت: در پی گزارشات واصله مبنی بر تراکنش غیرمجاز در این شعبه و انجام بررسیهای دقیق و تخصصی مشخص شد که یکی از کارکنان بانک با استفاده از حساب یکی از مشتریان با سطح درآمد پایین که کاملاً از این ماجرا بیخبر بوده است اقدام به انتقال این مبلغ به حسابهای دیگر خود در شعبات کرده است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: برخی از حسابهای مقصد نیز متعلق به صرافیهایی در تهران است که مقرر بود تا از سمت نمایندگی آنها در استانبول ترکیه معادل وجوه انتقالی ارز دریافت شود که با اقدام به‌موقع و اطلاع‌رسانی انجام‌شده از این تبادل ارزی ممانعت به عمل آمد.

این مقام قضایی تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات هماهنگی متعدد با دستگاههای نظارتی و امنیتی استان و انسداد حسابهای منتقل الیه و تلاشهای شبانه‌روزی تمامی مبلغ اختلاس شده قبل از خروج از کشور و هرگونه دخل و تصرف توقیف و به‌حساب وجوه اختلاسی بازگردانده شد.

بنابر گزارش خبرگزاری میزان حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی اظهار کرد: با توجه به‌احتمال همدستی برخی افراد دیگر با متهم اصلی اقدامات لازم در راستای شناسایی و دستگیری متهم و همدستان احتمالی وی در حال انجام و پیگیری است.


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *