پذیرش دانشجوی کاردانی و کارشناسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی


دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵


پذیرش دانشجوی کاردانی و کارشناسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی


پذیرش دانشجوی کاردانی و کارشناسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی

معاون سنجش دانشگاه علمی کاربردی گفت: این دانشگاه در یک نوبت و برای نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در دوره‌های کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی پذیرش دانشجو دارد.
عباس علایی نوین گفت:
پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی در یک نوبت و برای نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۹۶-۹۵ (مهرماه و بهمن‌ماه) صرفاً بر اساس مندرجات دفترچه راهنمای مربوطه صورت می‌گیرد.
وی افزود: زمان ثبت‌نام در این دوره‌ها به‌زودی اعلام خواهد شد و متقاضیان برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و پس از مطالعه دقیق دفترچه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی تأکید کرد: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در یک نوبت و برای نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۹۶-۹۵، بر اساس کد رشته محلهای مشخص‌شده در دفترچه راهنما صورت می‌پذیرد، به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از درج کد رشته محل موردعلاقه در داخل تقاضانامه به نیمسال تحصیلی درج‌شده در مقابل کد رشته محل (شروع دوره تحصیلی از مهرماه یا بهمن‌ماه) و شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه مربوط به مرکز آموزش آن کد رشته محل، توجه کنند.
منبع: مهر

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *