پدر امریکایی به دختر 2 ساله اش هم رحم نکرد/هر 98 ثانیه یک نفر قربانی آزار و اذیت می شود

دسته: حوادث , وبگردی
بدون دیدگاه
شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶


پدر امریکایی به دختر 2 ساله اش هم رحم نکرد/هر 98 ثانیه یک نفر قربانی آزار و اذیت می شود

پدر امریکایی به دختر 2 ساله اش هم رحم نکرد/هر 98 ثانیه یک نفر قربانی آزار و اذیت می شود

هر 98 ثانیه در جهان یک نفر قربانی تجاوز جنسی می شود که هر هشت دقیقه یکی از آن ها کودک است.

هر 98 ثانیه یک نفر در آمریکا مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرد.

در این گزارش آمده است: بر اساس گزارش شبکه ملی تجاوزهای جنسی، هر هشت دقیقه، هر قربانی که در آمریکا مورد تجاوز قرار می‌گیرد، یک کودک است.

یکی از این کودکان اونلیا پرکینگز از شهر پاناما بود. ناپدری‌اش با او این کار را کرد. زمانی که اونلیا دو ساله بود، پدرش شروع به سوء استفاده از او کرد. در سیزده سالگی، او باردار شد و اکنون یک فرزند چهار ساله دارد.

او گفت شورای مبارزه با خشونت‌های جنسی در فلوریدا، که از پرکینگز حمایت می‌کند، در واقع «دنیای» اوست.

پرکینگز گفت: «این شورا خانواده‌ام است.»

او گفت: «فقط می‌خواهم مردم بدانند که این اتفاق هر روزه رخ می‌دهد و ما باید درباره آن بدانیم تا بتوانیم به دیگر افراد از جمله خودمان کمک کنیم. ما در همه حال به حمایت نیاز داریم.»

آوریل، ماه آگاهی دادن درباره تجاوز جنسی است و قربانیان این اقدام همانند پرکینگز و فعالان روز چهارشنبه در فلوریدا تجمع کردند.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد در فلوریدا، از هر شش زن، یک نفر در مقطعی از زندگی‌اش مورد تجاوز قرار گرفته است. و حدود 20 درصد از مردان خشونت جنسی غیر از تجاوز را تجربه کرده‌اند.

بر اساس گزارش اداره تحلیل آمار فلوریدا، در سال 2015، 10732 مورد تجاوز جنسی در فلوریدا گزارش شد. در همان سال، تنها در 4730 مورد بازداشت‌هایی صورت گرفت.

مگ بالدوین، مدیر اجرایی «خانه پناه‌جویان»، گفت با وجود آن که افراد بسیاری تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته‌اند،‌ «همه قربانیان احساس تنهایی می‌کنند.»

شبکه ملی تجاوزهای جنسی گزارش داد زنان 18 تا 24 ساله که دانشجوی کالج هستند، سه برابر بیشتر از دیگر زنان خشونت‌های جنسی را تجربه کرده‌اند.

منبع:تی نیوز


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *