پایگاه خبری کنگره:
 تحریمهای ایران باید
 پابرجا بماند


دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵


پایگاه خبری کنگره:
 تحریمهای ایران باید
 پابرجا بماند


پایگاه خبری کنگره:
 تحریمهای ایران باید
 پابرجا بماند

پایگاه خبری کنگره «هیل» در مطلبی به قلم یکی از نویسندگان خود، از دولت آمریکا خواسته برای پایان دادن به آنچه نقض حقوق بشر در ایران خوانده‌شده، تحریمهای این کشور را کماکان پابرجا نگاه دارد.
در این گزارش آمده است: «بعد از توافق اتمی با ایران، تصور بر این بود که این کشور میزان نقض حقوق بشر و مخصوصاً استفاده از ابزار اعدام را کاهش می‌دهد ولی فقط در روز 2 اوت، 33 نفر به طناب دار آویخته شدند.»
نویسنده نتیجه‌گیری می‌کند که «کنگره باید هر درخواستی برای تن دادن به خواسته‌های ایران را رد کند و تحریمهای موجود را علیه آنان اجرا کند.» قوه قضائیه هفته گذشته 20 تروریست را که بزرگان شیعه و سنی و مردم کوچه و خیابان را در غرب کشور ترور کرده بودند، به دار مجازات آویخت و از روز اعلام رسمی این خبر، غربیها مکرراً ایران را به خاطر مجازات تروریستها به نقض حقوق بشر متهم کرده‌اند. در این مقاله به محکومیت اعدامها توسط یکی از سران منافقین نیز اشاره‌شده است. منافقین نامی است که مردم ایران از آن برای اشاره به اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق استفاده می‌کنند؛ گروهی که علیه انقلاب اسلامی شورید و حتی در سالهای جنگ تحمیلی، در کنار ارتش بعث عراق با ایرانیان جنگید. این گروه چند سالی در فهرست سیاه غربیها هم رفت ولی بعداً بیرون آمد و این روزها سعی دارد خود را به‌عنوان اپوزیسیون سیاسی معرفی کند.
منبع: روزنامه خراسان

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *