پاریس علیه ترامپ !

دسته: حقوق در سایر جوامع , مطالب برگزیده
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۵


پاریس علیه ترامپ !

پاریس علیه ترامپ !

908049698

در ادامه واکنشها به نتیجه انتخابات ریاستجمهوری آمریکا، صدها فرانسوی روز گذشته در اعتراض به «دونالد ترامپ» در پاریس تجمع کردند.

به گزارش«خبرگزاری فرانسه» صدها معترض به سیاستهای ضداقلیتی، مهاجرتی و زنان در پایتخت فرانسه ناراحتی خود از رییس‌جمهور جدید آمریکا را نشان دادند.

بر اساس این گزارش، معترضان با حمل تابلوها و شعارهایی چون «ترامپ،خیر» «تنفر، خیر» و «کوکلوس کلان، خیر» در نزدیکی برج ایفل در پاریس حاضر شدند.

این مراسم با کمک گروهی به نام «پاریس علیه ترامپ» و تبلیغات در فیس‌بوک سازمان‌دهی شد. این تظاهرات به هدف متحد ساختن مخالفان ترامپ در فرانسه، آمریکا و دیگر ملیت‌های مخالف ترامپ و برنامه‌های کاری او صورت گرفت.

برخی تظاهرکنندگان در این گردهمایی می‌گفتند: «ما باید تمایل به نبرد برای حفظ حقوق و ایده‌آلهای دموکراتیک را نشان دهیم. باید به اسلام هراسی، نژادپرستی، یهودستیزی، بیگانه‌ستیزی پاسخ منفی دهیم. ما باید با تنفر ترامپ از طریق پیامهایی با مضامین صبر، اتحاد و عشق برخورد کنیم».

از نکات حائز اهمیت در این گردهمایی، حضور شهروندان آمریکایی ساکن پاریس بود.

«می لیتون» معلم 22 ساله آمریکایی ساکن پاریس حاضر در تظاهرات روز گذشته به فرانس-24 گفت که احساس می‌کند پیروزی ترامپ ناعادلانه و غیردموکراتیک بوده است.

منبع: فارس


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *