ویکی لیکس ایمیلهای اوباما را منتشر کرد

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۱ آبان ۱۳۹۵


ویکی لیکس ایمیلهای اوباما را منتشر کرد

ویکی لیکس ایمیلهای اوباما را منتشر کرد

 

وبسایت افشاگر ویکی لیکس نخستین بخش از ایمیلهای رئیسجمهوری آمریکا را منتشر کرد که در میان آنها آدرس محرمانه مورداستفاده وی در ارسال ایمیلها دیده میشود.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در میان این ایمیلها آدرسی به چشم می‌خورد با عنوان bobama@ameritech.net که باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا پیش از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2008 از آن برای ارسال ایمیلهایش استفاده می‌کرد. در میان این ایمیلها، یک ایمیل به تاریخ 30 اکتبر 2008 از جان پودستا به باراک اوباما که در آن زمان سناتور بود، دیده می‌شود که یک ضمیمه محرمانه هم دارد و در آن درباره تیم اصلاحات اقتصادی اشاره‌شده است. پودستا اکنون رئیس کمپین هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکاست و اخیراً نیز ایمیلهای این مرد فاش شده است.

دریکی از ایمیلها که در ساعت 19:39 به‌وقت محلی شب انتخابات 2008 انتشاریافته، پودستا به باراک اوباما ایمیلی ارسال کرده که درباره تفکرات و عقاید آخرین لحظه‌ای نشست قریب‌الوقوع گروه 20 است. این ایمیل درست 21 دقیقه پیش از اعلام پیروزی اوباما در انتخابات در رسانه‌های آمریکا به وی ارسال‌شده است.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *