وظیفه دولت برای مهلت‌دهی به کشاورزان در خصوص بازپرداخت وامهای اخذشده

دسته: تازه های قوانین
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵


وظیفه دولت برای مهلت‌دهی به کشاورزان در خصوص بازپرداخت وامهای اخذشده

با موافقت نمایندگان مقرر شد؛

وظیفه دولت برای مهلتدهی به کشاورزان در خصوص بازپرداخت وامهای اخذشده

 

 

نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را موظف به مهلتدهی به کشاورزان در خصوص بازپرداخت وامهای اخذشده تا زمان بهرهبرداری کردند.

نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر  روز  سه‌شنبه،10 اسفندماه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 96 با الحاق بندی به تبصره 13 این لایحه در خصوص نحوه پرداخت وامها به کشاورزان در طرحهای آبیاری و زهکشی با 124 رأی موافق، 29 رأی مخالف و 16 رأی ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در بند الحاقی به تبصره 13 ماده مذکور آمده است: در طرحهای شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی که با مشارکت مالی بهره‌برداران و استفاده از تسهیلات بانکی اجرا شده و به دلایل عدم تأمین آب، تغییرات اهداف طرح یا عدم اجرای شبکه‌های اصلی از طریق منابع دولتی طرح آمده بهره‌برداری نشده و در آینده نیز بهره‌برداری از آن مقدور خواهد شد و در نتیجه کشاورزان مشارکت‌کننده بدون این‌که کسوری داشته باشند بدهکار بانکی محسوب شده و از کلیه خدمات بانکی محروم می‌شوند، دولت موظف است وام را تا زمان بهره‌برداری امهال و هیچ‌گونه جریمه برای دوره امهال به این نوع وامها تعلق نمی‌گیرد. منبع: وب‌سایت مجلس شورای اسلامی


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *