وزیر علوم :نباید پای دولت را به اختلاف دانشگاهها کشاند

دسته: آخرین مطالب , دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶


وزیر علوم :نباید پای دولت را به اختلاف دانشگاهها کشاند

وزیر علوم :نباید پای دولت را به اختلاف دانشگاهها کشاند

محمد فرهادی در نشست مسئولان و اعضای هیات علمی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری که استاندار مازندران و یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی حضور داشت ، افزود : سعی و تلاش باید به این سمت و سو باشد که اختلافات مراکز پژوهشی و دانشگاهی در داخل استان ها برطرف شود .
وی با اعلام این که متمرکز نبودن دانشگاهها گاهی سبب بروز اختلافاتی می شود ، گفت : دانشگاهها باید داشتن طرح جامع را جدی بگیرند و بر اساس این طرح های راهبردی مسیر فعالیتشان را بپیمایند.
وزیر علوم ، تخصص گرایی دانشگاهها را از دیگر برنامه های مورد توجه این وزارتخانه برشمرد و گفت که مازندران از دانشگاههای جامع و تخصصی خوبی برخوردار است و باید آنها را ساماندهی کرد .
وی از تخصیص بودجه های خوب برای دانشجویان دختر به عنوان بخشی از فعالیت های دولت یازدهم نام برد و افزود : تخصیص سرانه های مورد نیاز دانشجویان دختر در این دولت مورد توجه بیشتری قرار گرفت .
فرهادی گفت : در دولت یازدهم تلاش شد تا زمین به پارک های علم و فناوری داده شد .
وزیر علوم افزود : به منظور تسهیل فضای خوابگاههای دانشجویی ، از امسال ممنوعیت ساخت خوابگاه برداشته شد و خیران ، دولت و افراد می توانند برای ساخت خوابگاه مشارکت کنند.
وی ادامه داد : خوابگاههای دانشجویی به اتاق های تندرستی برای تامین فضای مناسب سلامتی دانشجویان تجهیز می شود .
در این جلسه اساتید و مسئولان دانشگاهی دغدغه های خویش در مورد مراکز تحقیقاتی و رفاهی را با وزیر علوم درمیان گذاشتند . منبع: ایرنا

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *