وزارت علوم سیاستهای انتخاباتی ریاست جمهوری را نیمه دوم سال تحصیلی اعلام می‌کند

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۵


وزارت علوم سیاستهای انتخاباتی ریاست جمهوری را نیمه دوم سال تحصیلی اعلام می‌کند

وزارت علوم سیاستهای انتخاباتی ریاست جمهوری را نیمه دوم سال تحصیلی اعلام میکند

 816164939

سید ضیاء هاشمی گفت: هنوز زمان زیادی برای انتخابات باقی است و زمان تبلیغات رسمی نامزدها هم اعلامنشده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم افزود: البته فعالیتهای دانشجویی در قالب کرسیهای آزاداندیشی و مناظره‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی طبق روال گذشته در حال انجام است.

هاشمی خاطرنشان کرد: مجموعه تشکلها و فعالین دانشجویی بر اساس علایق و حوزه فعالیتهایشان برنامه‌هایی را سازمان‌دهی می‌کنند و به هیأتهای نظارت بر تشکلهای دانشجویی دانشگاهها که متشکل از نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه، نماینده وزارت علوم و رئیس دانشگاه است؛ پیشنهاد می‌دهند.

وی ادامه داد: وزارت علوم به‌طورمعمول با تعامل مسوولان دانشگاهها همواره تأکید کرده که مسیر برنامه‌ها به صورتی باشد که با سهولت هر چه بیشتر اجرایی شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت تأکید شده تا در فرآیند نظارت ضمن اعمال دقتهای لازم، حمایتهای ممکن هم برای به حداکثر رساندن مشارکت دانشجویان در فعالیتهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و هنری دانشگاهیان داشته باشیم.

وی اظهار داشت: وزارت علوم بر همین اساس در مورد نشستها، مناظره‌ها، کرسیهای آزاداندیشی، نشریات دانشجویی و غیره نگاه حمایتی و تأمین تسهیلات دارد.

هاشمی گفت: گاهی نیز گلایه‌هایی در مورد نشریات و یا برگزاری نشستها و کرسیهای آزاداندیشی شده که برخوردهای محدودکننده صورت گرفته است؛ البته این موضوعات هم بر اساس علایق و یا رویکردهای سیاسی خاص نبوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم افزود: گروههای مختلف دانشجویی این مطالبه را از وزارت علوم دارد و ما نیز این خواسته‌ها را به‌حق می‌دانیم و سعی داریم تا در حد امکان زمینه را برای مشارکت حداکثری دانشجویان با تنوع سلایق و علایق داشته باشیم.

منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *