وزارت دادگستری برزیل به اشغال معترضان درآمد

دسته: آخرین مطالب , حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶


وزارت دادگستری برزیل به اشغال معترضان درآمد

 

پرچم برزیل به نقل از فرانس پرس، صدها نفر از کارکنان سازمان زندان های برزیل در اقدامی معترضانه به اصلاح سیستم بازنشستگی، وزارت دادگستری این کشور را اشغال کردند.

این اعتصاب با ورود به ساختمان وزارت دادگستری، مستقر شدن در محل و در نهایت تعطیلی این نهاد همراه بود.

به گفته «فابیو سزار فریرا» رئیس اتحادیه کارکنان امور زندان های «سائوپائولو»، تصرف ساختمان وزرات دادگستری تا وقتیکه نمایندگان مجلس، آنها را از لایحه اصلاح سیستم بازنشستگی مستثنی کنند، ادامه خواهد داشت.

وی در توجیه درخواست خود گفت: ما در خارج و داخل زندان با دشواری های زیادی روبرو هستیم از جمله تحمل محیطی که فاقد امنیت و سلامت است و به همین دلیل نباید از همان قوانینی پیروی کنیم که شامل حال سایر کارگران برزیلی می شود.

گفتنی است اصلاح قانون بازنشستگی بزریل با هدف بهبود اقتصاد این کشور انجام می گیرد و یکی از مفاد بحث برانگیز آن افزایش سن بازنشستگی مردان به ۶۵ و زنان به ۶۲ سال است- اقدامی که در راستای کاهش هزینه زندان ها انجام می گیرد.

این در حالی است که دولت برزیل در راستای لیبرالیزه کردن قوانین کار، موافقت کنگره را برای فریز و عدم تغییر سقف بودجه در بازه زمانی ۲۰ سال، جلب کرده است.

همه این اقدامات در شرایطی صورت می گیرد که برزیل با تعداد ۶۰۰ هزار زندانی، یکی از پرجمعیت ترین ندامتگاه های جهان را دارد و در حال حضر از ۱۶۷ درصد از ظرفیت زندان های خود استفاده می کند. منبع:مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *