ورود دوباره تعزیرات به مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۵


ورود دوباره تعزیرات به مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه

رئیس سازمان تعزیرات خبر داد

ورود دوباره تعزیرات به مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی میگوید «تعزیرات صحنه مقابله با قاچاق کالا در سطح عرضه را دنبال میکند و به زودی در یکسری بخشها ورود میکند.»

%d8%ad%d9%85%d9%84-%d9%82%d8%a7%da%86%d8%a7%d9%82-2

علیرضا جمشیدی در پاسخ به این سوال که رئیس اتاق اصناف گفته بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه به اصناف تحمیل شده و اتاق اصناف نمی‌خواسته مسوولیت بگیرد اظهار کرد: اولاً اگر تحمیل شده باشد، تحمیل بدی نیست و جزء تحمیلهای خوب است زیرا مقابله با قاچاق یک وظیفه ملی است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: ما در سه سطح مبادی ورودی، انبارها و سطح عرضه با قاچاق کالا و ارز برخورد می‌کنیم. این روزها شاهد برخوردهای قوی و کشفیات گسترده هستیم و رویکرد پرونده‌ها به سمت دانه‌درشتها سوق یافته و عزم لازم برای برخورد با قاچاقهای کلان به وجود آمده است.

جمشیدی ادامه داد: خوشبختانه همکاری نیروی انتظامی، قوه‌قضاییه و سازمان تعزیرات حکومتی یک همکاری منسجم است و امیدواریم با گردن کلفتها و کسانی که سرکشی می‌کنند به شدت برخورد شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تأکید کرد: معتقدم بحث قاچاق فراتر از جرم شده است و اقتصاد و بنیانها را نشانه رفته و واقعیت این است اگر برخوردهای قوی نباشد، دنبال فروپاشی هستند بنابراین باید این مساله را جدی بگیریم کما اینکه جدی هم گرفته‌ایم.

جمشیدی افزود: در سطح عرضه نیز درخواست‌مان از اتاق اصناف این است که به صورت گسترده و جدی بحث مقابله را پیگیری کنند و سازمان تعزیرات حکومتی نیز به عنوان یک ناظر هوشمند، صحنه مقابله با قاچاق کالا در سطح عرضه را دنبال می‌کنیم و چه بسا ان‌شاء‌الله ورود هم کنیم و به زودی در یکسری بخشها ورود می‌کنیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درباره وضعیت کشفیات قاچاق کالا و ارز در مدت گذشته از سال جاری گفت: کشفیات قاچاق در سال جاری رشد چشمگیری داشته زیرا تمرکز ما بر پرونده‌های بزرگ و پرونده‌های سنگین بوده است و فکر می‌کنم تا 6 برابر افزایش یافته است.

منبع: تسنیم


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *