همزمان با درخواست رئیس مجلس از مقام معظم رهبری مبنی بر تعیین تکلیف؛ کمیسیون تلفیق، کلیات لایحه برنامه ششم توسعه را تصویب کرد

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۵


همزمان با درخواست رئیس مجلس از مقام معظم رهبری مبنی بر تعیین تکلیف؛ کمیسیون تلفیق، کلیات لایحه برنامه ششم توسعه را تصویب کرد

بنا به گزارش خبرگزاریها علی لاریجانی رئیس مجلس در مورد اینکه دولت احکامی را به مجلس به‌عنوان لایحه برنامه ششم توسعه ارائه کرده به رهبر معظم انقلاب نامه نوشت و نظر ایشان را دراین موضوع جویا شد.
نماینده گلپایگان هم دراین‌باره گفته است: لاریجانی دراین نامه از رهبر معظم انقلاب دراین راستا کسب تکلیف کرد که رهبری فرمودند دولت لایحه برنامه ششم توسعه را باید ارائه کند و اگر چنین نشد مجلس می‌تواند لایحه احکام برنامه ششم را در قالب برنامه تکمیل کند.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس اضافه کرد: محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری نیز در جلسه امروز کمیسیون تلفیق مجلس در مورد این نامه بیان کرد که راه برای تعامل دولت و مجلس باز است. سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: کلیات لایحه برنامه ششم توسعه در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.  همچنین بنا بر اخبار منتشره در خبرگزاریها  محمد خدابخشی در خصوص جزئیات مصوبه جلسه کمیسیون تلفیق گفت: در جلسه کمیسیون تلفیق کلیات لایحه احکام برنامه ششم توسعه با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دیوان محاسبات و مرکز پژوهشها موردبررسی قرار گرفت. نماینده مردم الیگودرز ادامه داد: با توافق کمیسیون تلفیق و برنامه ششم و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و نظر مساعد مرکز پژوهشهای مجلس و دیوان محاسبات مقرر شد نام لایحه احکام برنامه ششم توسعه به لایحه برنامه ششم توسعه تغییر کند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: دراین جلسه مخالفان و موافقان کلیات لایحه مطالب مفصلی را بیان کردند.
در پایان، کلیات لایحه برنامه ششم توسعه با ۲۷ رأی موافق، یک رأی مخالف از مجموع ۲۸ نماینده حاضر در کمیسیون تلفیق برنامه به تصویب رسید. خدابخشی گفت: مقرر شد در جلسات مشترک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و کمیسیون تلفیق برنامه، برنامه ششم توسعه تدوین شود.


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *