همایش ازدواج از دیدگاه اسلام در تهران برگزارمی شود

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۲ دی ۱۳۹۵


همایش ازدواج از دیدگاه اسلام در تهران برگزارمی شود

همایش ازدواج از دیدگاه اسلام در تهران برگزارمی شود

 766703291

   همایش ازدواج از دیدگاه اسلام باهدف تبیین الگوی ازدواج اسلامی (معیارها و الگوها)، 14 دیماه ویژه مجردین بالای 25 سال، در مجتمع فرهنگی رفاه تهران برگزار میشود.

بر اساس اعلام سازمان بسیج جامعه زنان کشور، این همایش به همت بنیاد فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده در تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این همایش در راستای آمادگی هرچه بیشتر و رفع موانع ازدواج برگزارمی شود و هدف از برگزاری این همایش ایجاد دغدغه برای جلوگیری از بالا رفتن سن ازدواج و برانگیختن حس مسؤولیت پذیری در امر واسطه‌گری ازدواج و شناسایی آسیبهای موجود و ارایه راهکارهای لازم است.

هم‌چنین این همایش ویژه مجردین بالای 25 سال است و شرکت در آن رایگان بوده و با ثبت‌نام قبلی و دریافت کد، حضور در همایش امکان‌پذیر است.

همایش الگوی ازدواج اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا غلامی دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری و امیرحسین بانکی پوراستاد حوزه و دانشگاه در سالن همایشهای مجتمع فرهنگی رفاه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و حضور در این همایش می‌توانند به آدرس تلگرامی ttps://telegram.me/gharargahezdeva مراجعه کنند.

همایش ازدواج از دیدگاه اسلام عصر سه‌شنبه 14 دی‌ماه از ساعت 17:30 تا 20:30 در مجتمع فرهنگی رفاه واقع در خیابان بهارستان برگزار می‌شود. منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *