هدف ما نابودی داعش در عراق و سوریه است

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
شنبه - ۸ آبان ۱۳۹۵


هدف ما نابودی داعش در عراق و سوریه است

اشتون کارتر:

هدف ما نابودی داعش در عراق و سوریه است

به نقل از النشره، وزرای دفاع آمریکا و فرانسه در دیداری دوجانبه در پاریس در خصوص وضعیت سوریه و عراق رایزنی کردند.

825638092

بر اساس این گزارش «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا در سخنانی گفت: ما به تسریع تلاشهای خود در ائتلاف بین‌المللی در مبارزه با داعش ادامه خواهیم داد. از روند نبرد موصل نیز راضی هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: هدف ما نابودی مراکز داعش در سوریه و عراق است. پس از آزادسازی موصل از کنترل داعش، هدف بعدی ائتلاف، الرقه سوریه است و دراین اقدام روسیه حضوری ندارد. ما باید برای هر احتمالی پس از شکست داعش در سوریه و عراق آماده‌باشیم. اظهارات کارتر در حالی مطرح می‌شود که پیش‌ازاین سرگئی رودسکوی مقام بلندپایه نظامی روسیه تاکید کرد که طی 3 روز گذشته، براثر حملات هوایی ائتلاف آمریکا به موصل و مناطق مجاور آن، بیش از 60 نفر جان خود را ازدست‌داده و بیش از 200 تَن دیگر نیز زخمی شدند. از سوی دیگر «ژان ایو لودریان» وزیر دفاع فرانسه نیز بیان داشت: واشنگتن در عراق تنها نیست و نظامیان فرانسه در پایگاه القیاره درنبرد موصل شرکت دارند. داعش در موقعیت دفاعی قرارگرفته است اما تهدیدات آن در حال افزایش است.

وی در ادامه تصریح کرد: بازپس‌گیری موصل خسارت بزرگی برای داعش محسوب می‌شود و عملیات موصل سخت است. همچنین الرقه سوریه نیز هدفی راهبردی برای ما است.

کارتر همچنین عنوان کرد: بازگشت عناصر خارجی داعش به کشورهایشان تهدیدی برای ما محسوب می‌شود. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *