هدف در مبارزه با قاچاق کالا
دانه درشتها هستند

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵


هدف در مبارزه با قاچاق کالا
دانه درشتها هستند

فرمانده ناجا:

هدف در مبارزه با قاچاق کالا
دانه درشتها هستند

فرمانده ناجا درباره عملکرد ناجا در مبارزه با قاچاق کالا گفت: هدف ما در مبارزه با قاچاق، برخورد با دانه‌درشتهاست اما دانه کوچکها را هم رها نمی‌کنیم.
 سردار حسین اشتری در حاشیه گردهمایی روسای پلیس آگاهی استانهای سراسر کشور با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از اهداف برگزاری این همایش بررسی عملکرد همکاران در سال گذشته است.

وی افزود: هدف دیگر برنامه ما این است که برنامه‌ها و سیاستهای در پیش رو طی سال جاری را تبیین کنیم و اگر ابهامی وجود دارد برطرف شود.
فرمانده ناجا با اشاره به اولویتهای پلیس آگاهی در سال 95، گفت: اولین اولویت ما برخورد و مقابله با باندهای بزرگ قاچاق کالا و ارز است که در این زمینه اقدامات اولیه خوبی صورت گرفته و مجموعه ناجا بر اجرای این مأموریت اهتمام دارد.
وی اولویت دوم را پیشگیری و مقابله با سرقت عنوان کرد و گفت: قرارگاه سرقت از سال 93 راه‌اندازی شد و امسال همچون سال گذشته تقویت می‌شود.
سردار اشتری افزود: یکی از دستورات ما این است که در استانها همه مسؤولینی که با این موضوع مرتبط هستند با اقدامات پیشگیرانه به نیروی انتظامی کمک کنند.
فرمانده ناجا تأکید کرد: یکی از اقدامات امسال ما این است که بتوانیم اموال سوء سرقت رفته را مسترد کنیم چراکه همواره یکی از مشکلات ما این بوده که اموال مکشوفه به‌درستی شناسایی نمی‌شدند.
وی اولویت سوم را برخورد با جرایم خشن و باندهای سرقت مسلحانه عنوان کرد و گفت: با هماهنگی خوبی که با رئیس قوه قضاییه داشته‌ایم و همچنین با هماهنگی با مسؤولین قضایی استانها سال گذشته آمارها بیش از 5 درصد کاهش سرقت را نشان می‌دهد، ما به دنبال این هستیم که احساس آرامش را در مردم بیشتر کنیم.
سردار اشتری تأکید کرد: هدف ما برخورد با دانه‌درشتهاست اما دانه کوچکها را هم رها نمی‌کنیم.
فرمانده ناجا در خصوص حمله سایبری به بخشی از درگاههای ایرانی گفت: این موضوع در حال بررسی است، پلیس فتا به‌زودی نتیجه را به‌صورت دقیق اعلام می‌کند.
سردار اشتری تصریح کرد: با افتتاح سامانه فوریتهای پلیس در فضای مجازی طی سال گذشته بیش از 85 درصد جرایم کشف‌شده است.
منبع: تبیان

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *