نیمی از دانشجویان کشور در حوزه علوم انسانی تحصیل می‌کنند

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۵


نیمی از دانشجویان کشور در حوزه علوم انسانی تحصیل می‌کنند

نیمی از دانشجویان کشور در حوزه علوم انسانی تحصیل میکنند

 519586428

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: در حال حاضر نیمی از دانشجویان کشور در حوزه علوم انسانی تحصیل میکنند.

سید ضیاء هاشمی در نشست خبری جشنواره فارابی گفت: با توجه به این‌که جمعیت دانشجویان کشور در حوزه‌های علوم انسانی و پژوهشهای مربوط در این حوزه فعالیت می‌کنند بنابراین جشنواره فارابی می‌تواند نقش بسزایی در توسعه پژوهشهای کاربردی علوم انسانی داشته باشد.

وی افزود: جشنواره فارابی بستری را فراهم کرده است تا پژوهشگران و آثار برگزیده در حوزه علوم انسانی شناسایی شوند.

معاون فرهنگی وزارت علوم با اشاره به برگزاری هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی خاطرنشان کرد: طبق روال سالهای گذشته از رئیس‌جمهور برای حضور در این جشنواره دعوت‌شده است و درصورتی‌که شرایط فراهم شود امیدواریم رئیس‌جمهور نیز در این مراسم حضور یابد.

هاشمی با بیان این‌که کیفیت برگزاری جشنواره بین‌المللی فارابی بسیار موردتوجه بوده است، خاطرنشان کرد: برای ارتقا کیفیت این جشنواره داوریهای مکرری صورت گرفته تا بهترین آثار و افراد در این جشنواره شناسایی و معرفی شوند.

وی عنوان کرد: برای حفظ جایگاه عالی برگزیدگان تعداد برگزیدگان محدودشده است و در ۱۲ گروه علمی یک نفر به‌عنوان برگزیده و یک نفر به‌عنوان شایسته تقدیر در بخش بزرگ‌سال و هم‌چنین یک نفر برگزیده و یک نفر شایسته تقدیر در بخش جوان خواهیم داشت. بعد از برگزاری این جشنواره بلافاصله فرایند برگزاری جشنواره نهم نیز آغاز می‌شود. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *