نمی‌توان روی سازمان ملل برای توقف تجاوزهای عربستان حساب کرد

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۵


نمی‌توان روی سازمان ملل برای توقف تجاوزهای عربستان حساب کرد

کمیته انقلاب یمن:

نمیتوان روی سازمان ملل برای توقف تجاوزهای عربستان حساب کرد

کمیته عالی انقلاب یمن حمایت خود را از شورای عالی سیاسی در اتخاذ تصمیم شجاعانه برای تشکیل دولت و عبور از موانع اعلام کرد.

705252252

به نقل از پایگاه خبری العهد، کمیته عالی انقلاب یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما نگران پیامدهای سیاسی و رسانه‌ای ناشی از تأخیر در تشکیل دولت هستیم. احتمالاً این پیامدها بر سطح پایداری مردم یمن و بحرانهای ناشی از آن تأثیر می‌گذارد.

کمیته عالی انقلاب یمن از مردم این کشور خواست به حمایت از ارتش و کمیته‌های مردمی ادامه بدهند و احزاب و گروههای سیاسی نیز مکانیسم اقتصادی مشخص و موقتی را ایجاد کنند.

دراین بیانیه آمده است: تحقق اهداف مطلوب به‌سرعت تعیین اعضای دولت عبدالعزیز بن حبتور بستگی دارد تا این دولت بتواند به تقویت اتحاد ملی برای پایداری در برابر متجاوزان بپردازد.

کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد: شورای عالی سیاسی و تمامی مردم و نهادهای امنیتی و نظامی و اقتصادی باید بدانند که نمی‌توان روی نقش طرفهای خارجی و در رأس آن سازمان ملل برای توقف تجاوز ظالمانه عربستان حساب باز کرد. سازمان ملل در طرح خود هیچ‌چیزی را ارائه نکرد. آنچه در طرح این سازمان آمده تنها بستن افق حل بحران یا سرپوشی بر جنایتهای عربستان است. طرح فرستاده سازمان ملل تنها پیروزی سیاسی برای جلاد و جبران شکستهای آن محسوب می‌شود و کوچک‌ترین خواسته‌های مردم یمن درباره آزادی، عدالت، کرامت و استقلال را برآورده نمی‌کند.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *