نمونه حکم انتصاب کارمندان به سمت بالاتر

دسته: حقوقی , نمونه نامه های اداری و قضایی
بدون دیدگاه
پنجشنبه - ۸ آبان ۱۳۹۳


نمونه حکم انتصاب کارمندان به سمت بالاتر

بسمه تعالی

جناب آقای . . . . .

ضمن تشکر از خدمات آقای . . . . ، و با عنایت به دانش، تجربیات ارزنده ، پشتکار ، دقت و تعامل خوب جنابعالی در محیط کار، و بنا به پیشنهاد فلانی به موجب این حکم از تاریخ ………..   به عنوان ………. شرکت منصوب و زیر نظر اینجانب / آقای فلانی  انجام وظیفه خواهید نمود.

شایان ذکر است اهم وظایف جنابعالی عبارتند از:

1-    ….

2-   ………

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمداله از آن برخوردارید با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف شرکت موفق باشید.

 موفقیت جنابعالی و سایر همکاران محترم را در انجام وظایف محوله جهت تداوم اهداف شرکت از درگاه خداوند متعال و مهربان خواستارم.

ضمنا بدینوسیله از زحمات آقای . . . . . . در مدت تصدی سمت مزبور تشکر و قدردانی می گردد.

 با آرزوی توفیقات الهی

رییس شما

==============================================

بدینوسیله از تاریخ این حکم جنابعالی بعنوان سمت …. شرکت منصوب و مستقیما به اینجانب گزارش می فرمایید.

امید است با استفاده از پشتوانه تجربی و سوابق موثر و مفید قبلی خود ضمن سازماندهی لازم به منظور ارتقاء کیفیت خدمات و موارد مرتبط با سمت مربوطه ، فعالیتهای جاری شرکت را به نحو مطلوبی اداره نمایید.

لازم است با تلاش دوچندان ، برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از توان کارشناسان آن واحد جهت تحقق اهداف والای شرکت اقدام نمایید.

از خداوند تبارک و تعالی موفقیت جنابعالی و سایر همکاران آن امور را در انجام امور محوله مسئلت می نمایم.

 با تشکر فلانی

رییس شرکت

==============================================

 جناب آقای فلانی

سلام علیکم

 نظر به تعهد و تجارب و عملکرد مثبت شما در مدت سرپرستی فلان سمت بدینوسیله جنابعالی را بعنوان رییس فلان در این شرکت منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به ایزد متعال و با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود در انجام وظایف محوله و رضایت مراجعین محترم کوشا باشید.

ضروری است با سرلوحه قراردادن راهبرد تفکر ، توکل و تلاش در انجام امور محوله و بکارگیری نیروهای کاردان ، متعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه ی تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بعهده گرفته اید مجدانه کوشش نمایید.

امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال همه تلاشها و کوششهای خود را در جهت تحقق هرچه بیشتر و برجسته تر اهداف و آرمانهای والای شرکت بکار بندید.

توفیق هرچه بیشتر جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

ضمنا بدینوسیله  از خدمات گسترده ! و زحمات ارزشمند و شبانه روزی و اثرگذار!  آقای . . . . . در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر  نموده و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون دارم.

 ضمنا بدینوسیله و ناچاراً  از خدمات ارزشمند ! و زحمات  شبانه روزی و اثرگذار!  آقای . . . . . که عمری را در این مسئولیت مشغول به خدمت بوده و اینک به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت بیشتر و پیروزی می نمایم.

==============================================

با عرض تشکر از پذیرش مسئولیت و نظر به دانش تجربه و سوابق ارزنده کاری جنابعالی و بموجب این حکم بعنوان سمت فلان منصوب می گردید.

اطمینان کامل دارم که تعهد دانش و تجربیات ارزنده ی جنابعالی شما را در شناخت همه جانبه ی موضوعات حیطه ی فعالیت  به منظور سازماندهی علمی و اجرائی شرکت مدد خواهد نمود.

توفیق روز افزون شما و همکاران محترمتان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۸
برچسب ها: