نام و آوازه فرزندان شجاع ملت که به نبرد با آتش رفتند در تاریخ جاودان خواهد ماند

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۵


نام و آوازه فرزندان شجاع ملت که به نبرد با آتش رفتند در تاریخ جاودان خواهد ماند

در پی حادثه ساختمان پلاسکو؛ لاریجانی:

نام و آوازه فرزندان شجاع ملت که به نبرد با آتش رفتند در تاریخ جاودان خواهد ماند

رئیس مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت مأموران افتخارآفرین آتشنشانی تأکید کرد: بهیقین نام و آوازه فرزندان شجاع و دلاور ملت که به نبرد با آتش رفتند تا ابد در تاریخ جاودان خواهد ماند.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی «شهادت مأموران افتخارآفرین آتش‌نشانی» را به ملت ایران و خانواده‌های آنان تسلیت گفت. متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه غمبار آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران که باعث بروز خسارات، مصدومیت جمعی از مردم و نیروهای امدادرسان و شهادت مأموران فداکار شد، موجب تأسف و تأثر گردید.

شهامت و فداکاری آتش‌نشانان که در عملیات امداد و نجات مردم، خود را در معرض خطر قراردادند و با فداکاری و رشادت و ازجان‌گذشتگی تلاشی جانانه از خود نشان دادند، دل‌وجان هر انسانی را به تحسین و ستایش معطوف می‌سازد.

فرزندان شجاع و دلاور ملت در این حماسه به نبرد با آتش رفتند و به‌طور یقین نام و آوازه آنان تا ابد در تاریخ این ملت جاودان خواهد ماند.

ضرورت دارد ستاد بحران و نیروهای امدادرسان در اسرع وقت به‌طورجدی به وضعیت خسارت دیدگان، مصدومان و جان‌باختگان اقدام کنند و کلیه دستگاههای امدادی، انتظامی و خدمات شهری موظف‌اند تا برقراری شرایط عادی در محل حادثه به انجام وظایف اقدام کنند.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت شهادت مأموران افتخارآفرین و فداکار آتش‌نشانی را به ملت شریف ایران و خانواده‌های این عزیزان و آرزوی سلامتی مصدومان امیدوارم شاهد این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *