ممنوعیت تکایا از نصب احادیث و تمثال های غیر معتبر

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۵


ممنوعیت تکایا از نصب احادیث و تمثال های غیر معتبر

ممنوعیت تکایا از نصب احادیث و تمثال های غیر معتبر

رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران با تشریح ویژه‌برنامه‌های سازمان برای ماههای سوگواری محرم و صفر، به هیأتها توصیه کرد که ضمن رعایت نکات ایمنی، از نصب تصویر، تمثال و احادیث غیر معتبر پرهیز کنند.

عیسی علیزاده ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم بابیان اینکه از یک‌شب مانده به محرم و با پایان یافتن هفته دفاع مقدس، تمامی تابلوها و بیلبوردهای شهر رنگ و بوی محرم به خود گرفت، گفت: در تمام سازههای فرهنگی تصاویر مربوط به محرم هیأتهای عزاداری، آداب‌ورسوم قومیتها و همچنین پوسترهای برگزیده نصب‌شده است.

وی اضافه کرد: تمام پرچمهای شهر تهران به‌غیراز پرچم ایران تا پایان صفر مشکی شده و المانهای حجمی همچون کتل و… در سطح مناطق بیست‌ودو گانه نصب می‌شوند.

علیزاده در ادامه بابیان اینکه نصب هرگونه داربست و بنر تبلیغاتی در حالت عادی نیاز به کسب مجوز از سازمان زیباسازی دارد اما ما در ماههای محرم و صفر از حساسیتهای خود کم می‌کنیم، خطاب به مسؤولان تکایا و هیأتهای عزاداری، گفت:‌ البته لازم است هیأتها به ایمنی فضاسازیهای شهری دقت کنند و همچنین نباید هر تصویر، تمثال و حدیث غیر معتبری بر روی بنرها نصب کنند.

رییس سازمان زیباسازی شهر تهران در خاتمه ضمن تاکید بر حفظ ایمنی داربستهای تکایا، گفت: فصل فعلی، فصل بادهای موسمی است و باید ایمنی رعایت شود در غیر این‌صورت ممکن است آسیبی وارد شود. همچنین هیأتها دقت داشته باشند که برای فضاهای شهری سد معبر ایجاد نکنند. منبع؛ وب‌سایت خبرگزاری ایسنا

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *