ملکه انگلیس ماهها قبل موافق بریگزیت بود

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۵


ملکه انگلیس ماهها قبل موافق بریگزیت بود

دبیر سیاسی بی.بی.سی:

ملکه انگلیس ماهها قبل موافق بریگزیت بود

 552831777

یک دبیر سیاسی شبکه بیبیسی فاش کرد که چندین ماه پیش به او گفتهشده بود ملکه انگلیس حامی خروج این کشور از اتحادیه اروپا است اما او در آن زمان نمیتوانسته این مسأله را فاش کند.

به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، لورا کوئنزبرگ، دبیر سیاسی بی‌بی‌سی گفت: ماهها پیش از آن‌که نشریه “سان” انگلیس در ماه مارس تیتر معروف “ملکه از بریگزیت حمایت می‌کند” را کار کند به او گفته‌شده بود که ملکه الیزابت به دنبال خروج انگلیس از اتحادیه اروپاست.

نشریه سان در آن زمان با شکایت کاخ سلطنتی علیه این نشریه که تیتر آن را “دروغ” خوانده بود، مواجه شد اما از مطلبش دفاع کرده و گفت که دو منبع برای آن داشته است.

بر اساس این گزارش ملکه الیزابت به نیک کلگ، معاون نخست‌وزیر انگلیس افکارش درباره اروپا را در یک مراسم ناهار فاش کرده بود.

کوئنزبرگ گفت که یک منبع ناشناس پیش‌ازاین به او گفته بود ملکه انگلیس در یک ضیافت ناهار خصوصی گفته مشکلی نمی‌بیند انگلیس اتحادیه اروپا را ترک کند.

دبیر سیاسی انگلیسی به رادیو بی‌بی‌سی گفت: ظاهراً ملکه در این ناهار گفته است: ازنظر من دلیلی ندارد که ما نتوانیم از اتحادیه اروپا خارج شویم. چه مشکلی در این مورد وجود دارد.

کوئنزبرگ گفت: من از شنیدن این مسأله به‌شدت تعجب کردم، اما چون فقط یک منبع داشتم نتوانستم مدرک مستدل‌تری پیداکرده و آن را زودتر فاش کنم.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *