معاون‌فرهنگی‌قوه‌قضاییه: 
خطر شبیخون فرهنگی 
جدی‌تر از گذشته

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۵ مرداد ۱۳۹۵


معاون‌فرهنگی‌قوه‌قضاییه: 
خطر شبیخون فرهنگی 
جدی‌تر از گذشته

معاون‌فرهنگی‌قوه‌قضاییه: 
خطر شبیخون فرهنگی 
جدی‌تر از گذشته

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی با اشاره به اینکه به کاربردن تعبیر «ولنگاری فرهنگی» از سوی رهبر معظم انقلاب در دیدار چند هفته پیش نمایندگان مجلس دهم با ایشان، نشانگر عمق دغدغه‌‌مندی و احساس نگرانی این بزرگوار نسبت به مسائل فرهنگی کشور است، اظهارکرد:
متاسفانه در زمان حاضر در برخی عرصه‌های فرهنگی کشور شاهد یک نوع لیبرالیسم فرهنگی هستیم که نتیجه‌اش همین ولنگاری فرهنگی شده است.
وی افزود: متاسفانه عده‌ای با تفکر غرب‌گرایانه و مدافعه‌گرایانه نسبت به هجوم فرهنگی عمل می‌کنند که فارغ از گرایشات سیاسی این مساله را ما در دولتهای قبلی و دولت فعلی مشاهده کرده‌ایم.
معاون‌فرهنگی‌قوه‌قضاییه با تاکید بر اینکه خطر تهاجم و شبیخون فرهنگی در زمان کنونی بسیار جدی‌تر از گذشته است، گفت: گاهی احساس می‌شود که جامعه ما در بخش قابل توجهی دچار بی‌غیرتی فرهنگی شده است که نمونه بارزش را در قضیه عفاف و حجاب یا بی‌توجهی و کم‌توجهی به مساله فضای‌مجازی شاهد هستیم.
وی گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از همه توان خود به ویژه ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی مدرن در جهت تخریب فرهنگ دینی و انقلابی کار می‌کنند و متاسفانه آن طور که باید و شاید نتوانسته‌ایم در مقام دفاع جدی برآییم.
صادقی افزود: اکنون اوضاع کلی کشور به گونه‌ای است که اکثریت جامعه ما گرایشات دینی و انقلابی دارند ولی با این حال تضمینی نیست که اگر ما همین طور مسائل را رها کرده و بی‌توجهی به امور فرهنگی داشته باشیم، در آینده نیز وضعیت فعلی باقی بماند.
منبع: حمایت

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *